Avatar billede Rins Nybegynder
05. oktober 2012 - 12:50 Der er 1 kommentar

Opgrader mac os x til Mountain Lion

Når man opgraderer en Macbook Pro med styresystemet Snow Leopard 10.6.8 til Mountain Lion, vil man så stadigvæk beholde de installerede programmer og filer? Hvad vil der eventuelt ske med den eksisterende Bootcamp partition med windows på? Det virker som en meget basal ting at vide før man kører installationen, men jeg kan ikke se nogen steder, der har denne oplysning.
Avatar billede KHHP Juniormester
05. oktober 2012 - 13:07 #1
At opgradere fra 10.6.8 til 10.8.x indebærer ingen risiko for dine personlige filer og bootcamp-partition. Den opdaterer OS X og sørger for at alt virker som det skal.