Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
04. august 2012 - 22:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javascript fejl i IE

Hej

Jeg har lidt problemer med min kode i Internet Explorer, den virker ellers i både Firefox, Opera og Safari

Det er nedenstående kode der er problemer med: http://pastebin.com/jDe8TDtB

Håber i kan hjælpe, det er når jeg trykker det link jeg laver så åbner den ikke den side der linkes til, det virker som sagt ellers fint i andre browsere - jeg kan ikke lige finde fejlen.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
04. august 2012 - 23:16 #1
prøvede lige at google window.open ie
1 link http://stackoverflow.com/questions/710756/ie8-var-w-window-open-message-invalid-argument
citat
I had the same error message. In the end the problem was an invalid name for the second argument,
/citat

var targetWin = window.open("contactus.aspx", "Kontakt Os", 'toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=yes, copyhistory=no, width=' + w + ', height=' + h + ', top=' + top + ', left=' + left);

laves om til
var targetWin = window.open("contactus.aspx", "", 'toolbar=no, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, scrollbars=yes, resizable=yes, copyhistory=no, width=' + w + ', height=' + h + ', top=' + top + ', left=' + left);
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
04. august 2012 - 23:28 #2
Jeg fik det løst jeg skrev "_Blank" i stedet for navnet så virkede det :) Men tak for hjælpen du. Opret det som svar så du kan få point :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
05. august 2012 - 11:35 #3
svar