Avatar billede Clicker Nybegynder
19. juli 2012 - 11:27 Der er 10 kommentarer

Keylogger til flere computere

Goddag brugere på ekspert

Jeg har brug for en keylogger, som kan installeres på flere computere.

Dette føles ufattelig flovt at fortælle om, men jeg frygter mine 3 børn kan være ude i noget snavs, jeg vil ikke komme ind på hvad, da det er en privat sag, men jeg og min kone har forsøgt at snakke med dem og vi kan simpelthen ikke komme igennem til dem, og ser mig nødsaget til at bruge "spionage". Jeg ser det her som den sidste udvej og bryder mig ikke denne metode, men jeg er blevet desperat.

Derfor ønsker jeg en såkaldt keylogger jeg kan smide på deres pc'er, det må gerne koste noget og skal kunne sende mig en mail om deres handlinger på nettet og kunne bruges på flere pc'er. De bruger alle windows 7.

Håber jeg kan få hjælp.

Mvh En ulykkelig far
Avatar billede f-arn Guru
19. juli 2012 - 11:33 #1
Og hvad vil du så gøre i det øjeblik dine børn får mistanke - spørger her, i udenlandske fora, eller på Spywarefri ?

Vi finder det jo uden tvivl !
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2012 - 13:19 #2
Når børnene finder ud af, at du har installeret en Keylogger, ryger den sidste rest af tillid til dig, som der forhåbentligt stadig er. Og det kan de finde ud af, når antivirus programmet fortæller at det har blokret for en Keylogger. Alle antivirus programmer ser i dag efter den slags. Så det er ingen løsning.
Avatar billede chalde Seniormester
19. juli 2012 - 13:28 #3
Fulgte du altid selv reglerne da du var en knægt?
Hvad gjorde du selv hvis der blev sagt "nej"?
Hvad ville du selv gøre hvis du var en ung knægt og vidste dine forældre forsøgte at overvåge alt hvad du foretog dig?

Konsekvensen af at du overvåger dine børn kan i sidste ende gøre langt mere skade. Og dette for både dem og dig selv (nogle ting er bedre ikke at vide).
Det er normalt at være nervøs for sine børns færden og gøren, men børn har også et privatliv.

Det bedste er istedet at skabe et miljø for dem, der gør dem trygge og kan fortælle om deres handlinger og/eller ugerninger. Det tager tid ja, men rækker meget længere end overvågning.
Husk på, at du er med til at skabe deres liv og tanker. Du kan risikere at din overvågning skader deres opfattelse af andre mennesker, især dem de bør være mest trygge ved.

Så husk at opveje din egen frygt for dine børns opfattelser af mennesker. Samtale frem for overvågning.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2012 - 14:33 #4
#3
Nu ved vi jo ikke om "snavs" dægger over noget alvorligt, som der er god grund til at bekymre sig om. Og spørger skriver jo:"jeg og min kone har forsøgt at snakke med dem og vi kan simpelthen ikke komme igennem til dem" Keylogger er bare ikke en del af løsningen, men kan blive en del af problemet.
Avatar billede pkbech Juniormester
19. juli 2012 - 14:36 #5
Gerneralt ville jeg anbefale en anden måde. Og overvej om problemet er stort nok til at ville bruge overvågning. Overvågning er generelt strafbart da det er invasion af andres privat liv. Vil nok sige at jeg vil fraråde det med mindre det er forhold der kan sende dine børn eller andre i fængsel i længere tid. (år)

Men vis du er helt sikker i din sag så send en besked
Avatar billede jokkejensen Novice
19. juli 2012 - 15:52 #6
#2 BS, jeg kan sagtens lave en keylogger du ikke kan finde med noget virus/malware program

Og da ingen af os ved hvad den bekymrede far frygter sine egne børn foretager sig på nettet, syntes jeg ikke det er noget vi skal blande os i. Han har fuld ret til at overvåge dem til de rammer 18år.

Et scenarie, som desværre finder sted, er at 14 årige piger lader sig lokke til små perverse ting på nettet for goder - og havde jeg børn som lod sig narre af perverse stoddere ville jeg vide det - og handle !
Avatar billede pkbech Juniormester
19. juli 2012 - 16:10 #7
#6 Ja du kan sagtens skrive et nyt program der ikke findes af AV men tvivler på at det var det han ville havde. Han ville have et færdigt udviklet spion program på det kommercielle market. Som er nemt at bruge.

Og af generalle årsager ville jer gerne hold sådanne programmer på få hænder og ikke skrive et link her da jeg er sikker på en del vil anset det for "legetøj". Og bruge det uforsvarligt.

Men jeg vil godt sende et link til Clicker hvis han er sikker på at han vil havde det.
Avatar billede pkbech Juniormester
19. juli 2012 - 16:15 #8
Vil bare kraftig fra råde at bruge det til andet end "babysitning" da vis nogen bruget et sådan program mod mig og jeg ikke var meget gode venner med dem ville jeg simple hen bar anmelde det til Politiet. Og straf rammen er vist den samme som indbud hvis ikke jeg helt tager fejl.

Der til kommer at installation af spion software på en computer i sagens natur giver den et sikkerheds hul. Hvis nu din kone bruger den til netkøb og 3. part snupper kort nr. og kontrol ciffer? Ville du måske være medansvarlig da det er dit program der er brugt til at kompromitter kortet.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2012 - 16:57 #9
#6 Det er da trist at læse.

#8 Der da ingen gode venner, som gør sådan noget. Gjorde nogen det ved mig, så var vi absolut ikke gode venner mere.
Avatar billede pkbech Juniormester
19. juli 2012 - 17:03 #10
#9 jeg kan se et par go' humor ideer til netparty eller sådan hvor den er installeret meget kort hvor de måske være sjov. Men ellers ja det ville ikke være sjovt at finde ud af man har være overvåget i dage eller uger og det ville nok ødelægge noget tillid.