Avatar billede Nstrup Nybegynder
16. juli 2012 - 13:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kontakt formular integrering på min kontakt side

Jeg er rimelig nybegynder i programering.

Men jeg har lagt mappen men en velfungerende php kontakt formular i roden af mit domæne.
Men hvordan får jeg formularen til at åbne på min Kontakt side??

Håber i kan hjælpe
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. juli 2012 - 13:33 #1
Kontaktformularen laves i HTML som her.
<form action="fil.php" method="post">
...
</form>

Så når man besøger den side og udfylder formularen og trykker på send knappen så sendes dataen til  som så står for at gøre noget med de data og bestemme hvad der java script:%20void(0);skal vises derefter og eventuelt om siden skal viderestilles til en anden side.
Avatar billede olebole Juniormester
16. juli 2012 - 14:44 #2
<ole>

Hvis formularen skal vises på din kontaktside, skal formularen skrives i dokumentet, som udgør kontaktsiden - og ikke ligge i et særskilt dokument

/mvh
</bole>
Avatar billede Nstrup Nybegynder
16. juli 2012 - 16:46 #3
Det vil sige, at jeg ikke kan integrerer det i selve siden, medmindre jeg var ferm til programering?. Hvilket jeg bestemt ikke er :S

Har i evt. et alternativt forslag til en formular som kan integreres på min side?
Avatar billede Nstrup Nybegynder
16. juli 2012 - 16:48 #4
Skriver det lige som en kommentar i stedet:

Det vil sige, at jeg ikke kan integrerer det i selve siden, medmindre jeg var ferm til programering?. Hvilket jeg bestemt ikke er :S

Har i evt. et alternativt forslag til en formular som kan integreres på min side?
Avatar billede olebole Juniormester
16. juli 2012 - 16:53 #5
Du kunne lave en (nød)løsning med en IFRAME på kontaktsiden:

<iframe src="sti/til/formular.php" style="width:400px;height:300px"></iframe>
Avatar billede Nstrup Nybegynder
16. juli 2012 - 17:24 #6
Kanon, takker mange gange det fungerer ;)
Avatar billede olebole Juniormester
16. juli 2012 - 17:31 #7
Herligt! Jeg samler ikke point, så du accepterer bare et af dine egne svar. Derved lukkes tråden  *o)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. juli 2012 - 19:07 #8
Prøv og kom med et link til den side du bruger det på.