Avatar billede staal Praktikant
01. juli 2012 - 15:55 Der er 4 kommentarer

Delvis animerer logo og gøre tekst redigering

Jeg har et logo, hvor jeg gerne vil have midten til at dreje rundt som et hjul på hjemmesiden.
Desuden vil jeg gerne kunne ændre teksten i den nederste del af logo - alt efter geografisk placering.
Gerne i adobe photoshop eller paintshop photo

Logo kan se i hjørnerne på http://www.wheels-mc.dk og jeg kan også sende det pr fil

Håber på Jeres altid kyndige hjælp
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2012 - 17:56 #1
det indre hjul har 10 sæt egere - så lav en gif i 36 omgange (1/10 af 360 grader) hvor du roterer billedet 1 grad - derefter gentag loop.
Jeg har ikke en sikker løsning på bundtekst - man kan kun sortere på ip-adresse, og det går ikke altid godt (specielt ikke for brugere af mobil-net).
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
01. juli 2012 - 18:02 #2
Der går ikke mange besøg før man bliver træt at af hører den lyd der automatisk starter på forsiden.
Avatar billede staal Praktikant
01. juli 2012 - 19:46 #3
Jeg ved bare ikke hvordan man laver sådan en gif

Bundtekst menes der blot at jeg vil kunne skifte teksten i den nederste bue - fra f.eks Danmark til Jylland o lign.
Avatar billede staal Praktikant
29. maj 2013 - 11:10 #4
løsning accepter claes57