Avatar billede datatekniker_eleven Nybegynder
26. juni 2012 - 19:38 Der er 2 kommentarer

Backup outlook

Hej.

Når man kører en Windows sikkerhedskopi - kopiere den så adressekartoteket og mailsne fra outlook over?

Der er IKKE tale om en systemimage
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. juni 2012 - 22:36 #1
Hvis du ellers har dine adressekartotek og mails liggende lokalt på din HDD (altså ikke på en Exchange og ikke kører cached mode), vil dine Outlook datafiler også være inkluderet i den VHD-fil, du får ud af det.
Avatar billede vpspro Nybegynder
27. juni 2012 - 09:12 #2
Vær opmærksom på at hvis Outlook er åben, så blokkeres Outlooks PST(data)-fil og vil derved ikke blive kopieret med over i backuppen.

Vær i øvrigt opmærksom på at en PST-fil potentielt kan være flere GB stor - derfor kan der være en pointe i at håndtere den seperat.

MVH

VPS Pro Support
https://www.vpspro.dk