Avatar billede iceicepepsi Nybegynder
15. juni 2012 - 00:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejl

jeg lavet denne kode til aften

</div>
      <div id="div_searchlogin">
    <input name="ctl02$btnLogin" id="ctl02_btnLogin" class="btnLoginArea" src="images/login.gif" onclick="document.getElementById('ctl02_divLoginArea').style.display='block';document.getElementById('ctl02_Login1_txtUsername').focus();return false;" style="height: 26px; width: 45px; border-width: 0px;" type="image"><div style="display: none;" id="ctl02_divLoginArea" class="LoginBoxArea">
    <input name="ctl02$btnCloseLogin" id="ctl02_btnCloseLogin" title="Luk login-boksen" class="CloseLink" src="images/loginbox_luk.gif" onclick="document.getElementById('ctl02_divLoginArea').style.display='none';return false;" style="border-width: 0px;" type="image">
  <div id="ctl02_Login1_div_NotLoggedIn" class="boxcontents">
<form name="loginform" action="check.php" method="post">
<label id="username">Brugernavn:</label>
<input id="username" AUTOCOMPLETE="OFF" MAXLENGTH="20"
</div>
<label id="password">Password:</label>
<input id="password" AUTOCOMPLETE="OFF" MAXLENGTH="20"
</div>
<div id="signindiv" onclick="validatesignin();return false;">
<input class="btnLogin" type="submit" id="signin" name="login"
id="signinbutton" value="Login"
onclick="validatesignin();return false;"
>
</div>
</form>
<div id="notifydiv">
<span id="notifytext">&nbsp;<?php echo $errornotify;?>&nbsp;</span>
</div>
<a href="http://m.spejdernet.dk/web/glemt_kodeord" class="loginReset">Nyt password?</a>
</div>

men får følgerne fejl
ini_set('display_errors', 1); error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

nogen der kan hjælpe http://www.wingisites.com
Avatar billede tobrukDk Novice
15. juni 2012 - 00:08 #1
http://php.net/manual/en/errorfunc.configuration.php

prøve kigge på den her ved ikke lige om det er rigtigt eller om det er det du søger efter
Avatar billede tobrukDk Novice
15. juni 2012 - 00:09 #2
Avatar billede inteeeL Nybegynder
15. juni 2012 - 00:21 #3
Mit gæt ville være, at du får placeret ini_set('display_errors', 1); error_reporting(E_ALL | E_STRICT); forkert.. Hos dig ser det muligvis sådan her ud
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

<?php

//Kode her

?>

I stedet skal det placeres inden for åbningerne:
<?php

ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL | E_STRICT);

//Kode her

?>
Avatar billede iceicepepsi Nybegynder
15. juni 2012 - 00:43 #4
okay men det fejlen rigtig var er at jeg har en login klap når man klikker på den kommer der en boks frem med et krys til at lukke boksen igen det vil side når boksen kommer frem skal den blive der men det gør den ikke hvilket må være en fejl i min kode som jeg ikke kan se mig ud af så håber nogen kan hjælpe i kan se hvad jeg mener på http://www.wingisites.com og koden kommer her

</div>
      <div id="div_searchlogin">
    <input name="ctl02$btnLogin" id="ctl02_btnLogin" class="btnLoginArea" src="images/login.gif" onclick="document.getElementById('ctl02_divLoginArea').style.display='block';document.getElementById('ctl02_Login1_txtUsername').focus();return false;" style="height: 26px; width: 45px; border-width: 0px;" type="image"><div style="display: none;" id="ctl02_divLoginArea" class="LoginBoxArea">
    <input name="ctl02$btnCloseLogin" id="ctl02_btnCloseLogin" title="Luk login-boksen" class="CloseLink" src="images/loginbox_luk.gif" onclick="document.getElementById('ctl02_divLoginArea').style.display='none';return false;" style="border-width: 0px;" type="image">
  <div id="ctl02_Login1_div_NotLoggedIn" class="boxcontents">
<form name="loginform" action="check.php" method="post">
<label id="username">Brugernavn:</label>
<input id="username" AUTOCOMPLETE="OFF" MAXLENGTH="20"
</div>
<label id="password">Password:</label>
<input id="password" AUTOCOMPLETE="OFF" MAXLENGTH="20"
</div>
<div id="signindiv" onclick="validatesignin();return false;">
<input class="btnLogin" type="submit" id="signin" name="login"
id="signinbutton" value="Login"
onclick="validatesignin();return false;"
>
</div>
</form>
<div id="notifydiv">
<span id="notifytext">&nbsp;<?php echo $errornotify;?>&nbsp;</span>
</div>
<a href="http://m.spejdernet.dk/ (...) class="loginReset">Nyt password?</a>
</div>
Avatar billede olebole Juniormester
15. juni 2012 - 01:05 #5
<ole>

Hmmm ... det design virker bekendt  =)

Prøv at slå fejlmeddelelser til i IE eller åben fejlkonsollen i Firefox. Så vil du se, at filen ga.js skaber problemer. Du importerer den her:

<title>wingisites</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="spejdernetprint.css" media="print">
<script src="ga.js" async="" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript"><!--

- men da filen ikke eksisterer, sender serveren i stedet denne 404-side. Det gør, at browseren smider en syntaksfejl, der muligvis stopper resten.

Hvis du bruger funktioner i ga.js, må du sørge for, den ligger rigtigt - og at stien i tagget er korrekt. Ellers skal du slette script tagget.

Prøv det. Så tager vi den derfra  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede iceicepepsi Nybegynder
16. december 2012 - 21:58 #6
.