Avatar billede Tanja1804 Nybegynder
15. maj 2012 - 00:19 Der er 4 kommentarer

Parse error: syntax error, unexpected

Jeg håber I har tid til at besvare mit spørgsmål.. - Jeg sidder og roder med en hjemmeside, og ville gerne rette noget i koden (noget jeg på ingen måde er stærk i).. Det resulterede i følgende fejlmelding:

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /var/www/cfso.dk/public_html/wp-includes/default-widgets.php on line 287

På linje 287 står der følgende:

$title = apply_filters('widget_title', empty($instance['title']) ? __('Meta') : $instance['title'], $instance, $this->id_base);

Jeg ønskede at slette RSS og www.wordpress.org. - Men nu kan jeg slet ikke logge ind på hjemmesiden... - Jeg kan faktisk slet ikke komme ind på hjemmesiden, www.cfso.dk

Er der nogen der kan fortælle hvad jeg har gjort galt?

På forhånd tak....
Avatar billede Tanja1804 Nybegynder
15. maj 2012 - 00:21 #1
Dette er hele koden for den nævnte widget:

<?php
    }

/**
* Meta widget class
*
* Displays log in/out.
*
* @since 2.8.0
*/
class WP_Widget_Meta extends WP_Widget {

    function __construct() {
        $widget_ops = array('classname' => 'widget_meta', 'description' => __( "Log in/out admin::__construct('meta', __('Meta'), $widget_ops);
    }

    function widget( $args, $instance ) {
        extract($args);
        $title = apply_filters('widget_title', empty($instance['title']) ? __('Meta') : $instance['title'], $instance, $this->id_base);

        echo $before_widget;
        if ( $title )
            echo $before_title . $title . $after_title;
?>
            <ul>
            <?php wp_register(); ?>
            <li><?php wp_loginout(); ?></li>
            <?php wp_meta(); ?>
            </ul>
<?php
Avatar billede vagnk Juniormester
15. maj 2012 - 13:20 #2
Det eneste jeg kan finde er sidste led i linjen.

"id_base" ligner hverken en metode, subrutine eller en variabel. Der mangler $ eller paranteser samt evt. argumenter.
Avatar billede Tanja1804 Nybegynder
15. maj 2012 - 18:52 #3
Jeg fandt selv ud af det :-) Fandt den oprindelige kode og satte den ind.. - Og derefter lykkedes det at få fjernet de links, som ikke skulle være der :-)
Avatar billede vagnk Juniormester
15. maj 2012 - 19:08 #4
OK