Avatar billede aero Nybegynder
27. april 2012 - 22:48 Der er 1 løsning

Problem med at få en textbox value med videre til en anden side via. Graybox

Hej

Jeg har dette stykke kode.

    <asp:RegularExpressionValidator id="RegularExpressionValidator1"
  runat="server" ControlToValidate="newsletter" ErrorMessage="<div style='width:950px; margin:0 auto;' class='nNote nFailure hideit'><p><strong>FEJL: </strong>Beklager. Du skal indtaste en gyldig email adresse.</p></div>"
  ValidationExpression="\w+([-+.]\w+)*@\w+([-.]\w+)*\.\w+([-.]\w+)*">
  </asp:RegularExpressionValidator>
            <div class="input-box">
                <asp:TextBox ID="newsletter" runat="server" CssClass="input-text required-entry validate-email" Text="Tilmeld dig til vores Nyhedsbrev"></asp:TextBox>

            </div>
            <div class="actions">
            <script type="text/javascript">
                function OpenCenterWindow() {
                    var caption = "Home";
                    var url = "../../newsletteredit.aspx";
                    return GB_showCenter(caption, url, 400, 500)
                }
</script>
                <asp:ImageButton runat="server" ID="btnSubscribe" ImageUrl="~/add/image/btntilmeld.png" OnClientClick="return OpenCenterWindow();"></asp:ImageButton>
            </div>

Når jeg har ændret OnClientClick til PostBackUrl så virker det fint med min validering og jeg kan sende min TextBox Value fra newsletter, videre til den side som nu er postbackurl via.
Request.Form("MasterID$newsletter") da den side jeg sender fra har dette i sin Page_Load Me.ID = "MasterID"

Nu skal jeg så bare kalde en GrayBox popup, derfor har jeg ændret PostBackUrl til OnClientClick og når jeg gør det så virker min Validering af TextBox feltet Newsletter ikke, den åbner GrayBox popup'en fint og viser den rigtige side, men den sender ikke den value der står i TextBox feltet Newsletter videre til siden, så jeg med Request.Form("MasterID$newsletter") kan smide denne værdi ind i en SQL forespørgsel.

så flg. er mit problem.
- Hvordan får jeg min Validering til at virke på Textbox feltet Newsletter, så jeg fortsat kan åbne et Jquery vindue med min imagebutton.

- Hvordan får jeg min Request.Form("MasterID$newsletter") til at virke med OnClientClick som den virkede med PostBackUrl så jeg kan sende/fange TextBox newsletter værdien med Request.Form("MasterID$newsletter") på den side der åbnes.
Avatar billede aero Nybegynder
29. april 2012 - 19:52 #1
lukket