Avatar billede Nikefaton Nybegynder
18. marts 2012 - 15:17 Der er 7 kommentarer

Intet Signal På Skærm

Hej jeg har en stationnær computer og den viser mig intet signal på skærm, har prøvet at tage grafik kortet ud + rammene og putte dem ind igen men desværre uden held. før jeg fik problemet med (No signal to monitor) lyste power knappen altså der hvor man tænder computeren og det gør den ikke mere og om natten lyste den hvidt nu lyser den slet ikke mere. det orange lys på power knappen lyser hurtigt en gang når man tænder den og så ikke mere. computeren har 2 VGA porte og begge dur ikke så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg håber i kan hjælpe mig.

Computeren hedder: Fujitsu Siemens Amilo Desktop Pi 3620
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 15:38 #1
Styresystem?

Husker du at trykke Windows-tast+P? Eller højreklikke på skrivebordet og så Skærmopløsning?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2012 - 15:39 #2
#1
Læs lige spørgsmålet igen :)
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 16:01 #3
ikke forstået? :)
Avatar billede MrPrimdahl Nybegynder
18. marts 2012 - 17:17 #4
Hvis du har et ekstra grafikkort liggende som du kan prøve at skifte ud, så kan du ihvertfald finde ud af om det er grafikkortet eller om det er noget andet. Dog lyder det lidt mærkeligt det med lyset. Mit andet bud vil være bundkortet der er færdigt. Hvis du har rodet med BIOS eller noget der kan have haft indvirkning derpå, kan du prøve med et reset af BIOS.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2012 - 17:28 #5
#3
Hvordan skal spørger kunne gøre det du skriver, når pc ikke kan starte?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2012 - 17:28 #6
#4
Svar er ikke til gætterier.
Avatar billede Nikefaton Nybegynder
31. august 2012 - 22:18 #7
har i nogen ide om hvad problemet kan være?