Avatar billede Easy-Dalgaard Nybegynder
02. marts 2012 - 11:50 Der er 2 kommentarer

PHP kontakt

Skal bruge en del hjælp, hvis nogen har mod på det.
kan bare ikke finde ud af det PHP kode noget. Jeg vil gerne have lave en php kontakt form, med følgende felter.
Firma, cvr, navn, telefon og besked, nedenstående har jeg lavet med HTMl men mangler PHP delen, samt felterne i html er sikkert også forkerte, da de har samme betegnelse. Men har svært ved at finde nogen steder som forklare hvordan man add, felter eller skriver den på den rigtige måde.
Nogen som kan hjælpe med en side eller med selve PHP skrivningen.

Script på html.
<html>
<head>
<title>Formmail eksempel</title>
</head>
<body>
<form action="" method="POST">
<table width="500" align="center">
<tr><td><label for="navn">Firma:</label></td><td><input name="navn" type="text" size="40"></td></tr>
<tr><td><label for="emne">CVR:</label></td><td><input name="emne" type="text" size="15" maxlength="8"></td></tr>
<tr><td><label for="emne">Navn:</label></td><td><input name="emne" type="text" size="40"></td></tr>
<tr><td><label for="emne">Telefone/mobil:</label></td><td><input name="emne" type="text" size="15" maxlength="8"></td></tr>
<tr><td><label for="emailadresse">Email:</label></td><td><input name="emailadresse" type="text" size="40"></td></tr>

<tr><td><label for="besked">Besked:</label></td><td><textarea name="besked" cols="50" rows="5"></textarea></td></tr>
<tr><td></td><td><input type="submit" value="Send"></td></tr>
</table>
</form>
</body>
</html>

MVh

Nikolej.
Avatar billede inteeeL Nybegynder
02. marts 2012 - 12:15 #1
Google er din ven. :-)