Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 15:19 Der er 4 kommentarer

Min MacBook Pro vil ikke afspille lyd :(

Hej

Min MacBook Pro driller (Mac OS X Lion, Version 10.7.3). Den gik i hak
midt i en opdatering (stod 1 time på samme stadie) - så sagde nogle af
mine klassekammerater jeg skulle prøve at slukke den ved at holde den
der knap øverst til højre nede.. Det resulterede i den ikke ville
starte igen  Så fik jeg afvide jeg skulle starte den i sikkertilstand
ved at holde shift-tasten nede når den startede og så slippe når æble
logoet kom til syne dette virkede! (der står på nettet at en af
"bivirkningerne" ved sikker tilstand er at den ikke kan afspille
lyd.)
Nu har jeg genstartet den flere gange, installeret alle de software
opdateringer den ville hente, og den vil STADIG ikke afspille lyd..
Har nogen en idé om hvad der er glat eller endnu vigtigere ved
hvordan jeg laver det ?

Hilsen Anne-Sofie
(Er ret ny med mac, har kun haft siden oktober)
Avatar billede habalap Nybegynder
01. marts 2012 - 15:38 #1
starter den normalt nu?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 16:24 #2
Jeg er i tvivl om den stadig er i det er safe-mode? :( det siger intet om det ved opstart, men eftersom man ikke kan afspille lyd tyder det jo på det på en måde? :(
Avatar billede habalap Nybegynder
03. marts 2012 - 23:08 #3
nu har jeg ikke den store erfaring med mac men prøv at gør det der med shift knappen igen og så er der måske en "normal" mode, men som sagt så har jeg aldrig ejet en mac
Avatar billede MikeVoge Nybegynder
12. juni 2012 - 23:19 #4
Har du prøvet at reparer med diskværktøj og slette alle .plist filer i library som har med Audio at gøre
Det er nemlig såden på Mac at hvis du sletter en registrering bliver der automatisk lavet en nye med standardsætning

Hvis dette ikke virker kan du prøve at hente en Combo update til Lion fra Apple af,
Det svare lidt til service pack fra Windows bare på Mac
med alle opdateringer gennem tiden

http://support.apple.com/kb/DL1524