Avatar billede rbaap Nybegynder
14. februar 2012 - 20:38 Der er 1 kommentar

Programmering - What to do?

Halløj

Jeg har fået en idé og det irritere mig grænseløst på et eller andet plan. Idéen går ud på at jeg skal have lavet mig et program der kan hente en PDF fil ned fra en hjemmeside, vise den i et overskueligt vindue og tjekke efter om den førnævnte PDF er blevet opdateret ud fra filnavnet og/eller størrelse.

Problemet er, hvilket sprog kan sådan et program programmeres i? Jeg er grøn på området, men har optimismen og tiden, mangler bare lige at blive sendt i den rigtige retning. På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2012 - 20:48 #1
Det burde nemt kunne goeres i hvad som helst nyere: Java, C#/VB.NET, Python etc..