Avatar billede gamerdanni Nybegynder
30. januar 2012 - 19:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ultra Gamer Bærbar

Hejsa Guys eftersom min 4 år gamle bærbar nu er begyndt at blive for langsom for en professionel gamer som mig skal jeg på udkig efter en ny som sparker røv. Den skal kunne kører Lol i en så høj fps som muligt da jeg tjener penge på at spille lol i turneringer osv. Den må højst koste 20k hvilket skulle være rigeligt bare kom med alle de bud i har :D
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
30. januar 2012 - 19:23 #1
Nårja og spiller også spil såsom crysis og bf 3 så den skal have det bedste grafikkort i kan finde
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 19:28 #2
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
30. januar 2012 - 19:34 #3
ok tak men er det så ikke bedre at tage den her istedet? http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700800030&gruppe=PCnotevision Grafikkortet er næsten det samme inde på notebookcheck.net er gtx 580 faktisk langsomere en amd
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 19:37 #5
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. januar 2012 - 19:39 #6
Obs: Alienware (samme firma som Dell) har været under massiv kritik, for bla. svigtende kundeservice, lav kvalitet af deres produkter, til en alt, alt for høj pris.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2010/02/02153938.htm
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2012 - 19:42 #7
hardwareguy15 > det er der jo rettet op på, det er tjekket senere via f.eks kontanten og andre steder.
Det er tillige  snart 2 år siden at den udsendeles var.
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 19:43 #8
Tænkte nok Alienware havde en vanvittig gamer, men kunne ikke lige finde dem. Mit råd: Tag den med 580M SLI. Det er det bedste grafikkort pt. til bærbare! http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-580M-SLI.56637.0.html
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. januar 2012 - 19:48 #9
#8 Nej, ikke umiddelbart.

http://www.trustpilot.dk/review/www.dell.dk

Der popper stadigvæk mange dårlige anmeldelser frem hos Dell (Alienware), den sidste og mest aktuelle blev skrevet idag, 30. Januar 2012 (25 timer siden).
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
30. januar 2012 - 19:50 #10
Men tak for hjælpen hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2012 - 19:56 #11
Langt fra enig i mange af de ting der er som "negative" - f.eks "grimme kasser" - tja så er det sgu ikke nemt at være producent :-)
Har haft et par stykker af Dells bærebare, sønnike har pt. en Dell XPS, som bare drøner derudaf.
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2012 - 19:57 #12
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2012 - 20:03 #13
En anden ting er, at truspilot bliver også blot brugt til at give "Nagative" kommentare på producenter
Et eksempel er f.eks brugeren Louise Lømmel Sørensen - hun er f.eks baåde i DELL og Acer
http://www.trustpilot.dk/review/www.acer.dk
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
30. januar 2012 - 20:40 #14
Men det er vel også iorden?

Hvis man både har dårlig erfaring med Dell og Acer er man vel som udgangspunkt - ligesom alle andre - berettiget til at give dem begge en dårlig anmeldelse.
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 21:40 #15
Men tak for hjælpen hvordan giver jeg dig point?
Hvem er dig? Husk du også kan give points til flere.

For at give point skal du sige hvem der skal have dem. Så lægger dem der skal have points et "svar" som du efterfølgende accepterer ;)
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
31. januar 2012 - 13:14 #16
når ok uhmm vil gerne give pointene til haderslev da han har hjulpet mig en del tak for hjælpen ;D
Avatar billede pstidsen Novice
31. januar 2012 - 16:20 #17
Jeg spiller også LoL (dog langt fra på samme niveau som dig). Jeg har en computer som i dag nok vil koste 4000-4500 og spiller med en fps på 60. Derfor er det nok lidt overkill at købe en computer til 20.000! Hvis du "bare" nøjes med en til f.eks. 10.000 vil du stadig have høj fps!

En anden ting: Har du overvejet stationær? Der får du altså MEGET mere for pengene!
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2012 - 08:58 #18
#14 > det der er i det, er at du IKKE kan stole på Trustpilot og de brugere der laver indlæg, nogle lave indlæg i ALLE kategirier UDEN at have belæg for det og hvad er det så værd :-)

Tillige et svar herfra ifølge #14
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2012 - 08:58 #19
Tillige et svar herfra ifølge #16 skulle det være
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
01. februar 2012 - 17:44 #20
Ja 17 men som jeg sagde spille også bf3 og crysis 2 og kan godt lide at køre dem i høj grafik plus så er man da fremtids sikret ;P
Avatar billede gamerdanni Nybegynder
01. februar 2012 - 17:45 #21
Og nej kan ikke købe stationær da jeg er ovre ved mine teammates cirka vær weekend og det er et helvede at slæbe stationær med hver gang
Avatar billede pstidsen Novice
01. februar 2012 - 17:47 #22
#20: nårh ja det glemte jeg! :D