Avatar billede jagtjensen Nybegynder
12. december 2011 - 19:06 Der er 13 kommentarer

Side nede efter Opdatering til PHP 5.3

Er der en ekspert der kan få min side op at kører igen, er nede efter Opdatering til PHP 5.3.

Jeg vil selfølgeligt betale dig en fornuftig pris, haster.
Avatar billede The_Buzz Novice
12. december 2011 - 19:36 #1
Hvad er siden, måske det siger sig selv.

Hvad var gammel version PHP?
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
12. december 2011 - 19:49 #2
Siden kører Php fusion
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
12. december 2011 - 19:50 #3
jagtdebatten.dk
Avatar billede The_Buzz Novice
12. december 2011 - 20:05 #4
send mig lige en mail - du finder min mail adresse på www.modified.dk
Avatar billede The_Buzz Novice
12. december 2011 - 20:13 #5
Har lige læst på det - du kan vel egentlig bare opgradere php fusion?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
12. december 2011 - 20:33 #6
Og som hasteløsning kunne du slå visning af "deprecated" og "warnings" fra. På den møde ville siden muligvis kunne køre inden du får opdateret.

Men om du kan det kommer nok an på din host og det den tilbyder
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
12. december 2011 - 21:32 #7
Har ikke forstand på Php, så hvordan??
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
12. december 2011 - 21:46 #8
Måske lettere at se fejlen her. http://www.jagtdebatten.dk/forum/index.php
Avatar billede Temp_dk Nybegynder
12. december 2011 - 22:29 #9
Du skal have dine eregi() kald konverteret til preg_match()

Eksempel

eregi('\.([^\.]*$)', $this->file_src_name, $extension);

Udskiftes med

preg_match('/\.([^\.]*$)/i', $this->file_src_name, $extension);
Avatar billede Temp_dk Nybegynder
12. december 2011 - 22:33 #10
og dit problem med:

Warning: strftime() [function.strftime]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1,0/no DST' instead in /var/www/jagtdebatten.dk/public_html/maincore.php on line 582

kan løses med denne linje i starten af dit PHP script
date_default_timezone_set('Europe/Copenhagen');
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
13. december 2011 - 00:01 #11
Timezonen hjalp en del.
forstår ikke helt dit første svar. skal alle de steder der står eregi() udskiftes??
linie 14) if (eregi("maincore.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) die();
linie 23 til 30.
foreach ($_GET as $check_url) {
    if ((eregi("<[^>]*script*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*object*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
        (eregi("<[^>]*iframe*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*applet*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
        (eregi("<[^>]*meta*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*style*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
        (eregi("<[^>]*form*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("\([^>]*\"?[^)]*\)", $check_url)) ||
        (eregi("\"", $check_url))) {
    die ();
    }
linie 62
    if (eregi("register.php", $check_url) && preg_match("/^[0-9a-z]{32}$/", $vimage)) {

det er de steder jeg kan finde det.
Takker for din hjælp.
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
13. december 2011 - 12:52 #12
fik fjernet fejlmeddelsen med

if (eregi("maincore.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) die();
error_reporting(E_warning);

men hvis der er en der kan hjælpe med #11, så jeg kan få rettet fejlen.
på forhånd mange tak
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
13. december 2011 - 21:40 #13
Temp_dk smider du lige et svar har fået det meste til at virke.