Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 09:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ændring af bredde/layout i css

Hejsa
- ja jeg formoder at det er css der skal ændres.
Jeg har brug for at ændre den bredde som min webshop har pt.
itan.dk
Det skal være sådan at bredden er den samme som på luminessair.com

Jeg skal have den bredde så jeg kan indsætte samme flash som de har lagt op (bare min danske version)

Desuden vil jeg gerne have geogia som standard tekst på ALT :D

de bedste hilsner
Nina micro lille iværksætter
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 09:36 #1
glem den om skriften, den klarede jeg selv :D med lidt nær study
af en webmaster hjælpeside...
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
18. november 2011 - 10:04 #2
Hej Nina

Først og fremmest - hvilket flash element vil du have på din egen side. Luminessair.com har kun et flash element på deres side, som er videoen i bunden...

Hvor på din side skal elementet placeres..?
Hvis du bare skal have elementet ved dit "alm." indhold, skal width klasse .sitecontent blot ændres til den ønskede bredde.
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 10:12 #3
Dér hvor jeg har billedet af den pink farvede airbrush, kaldet forsiden i den almindelige editor, er mit ønske til placering.

Generelt vil jeg gerne have at min sidde bredde fylder mere.

Billederne i slide show er 988 brede, ser jeg lige.

Og ja, det gik op for mig at der kun er een flash :D

Men man kan vel godt køre den som flash? Tror ikke at jeg har mulighed for at lave slide show med det jeg har til rådighed..

Jeg klipper lige css ind herunder..
/* GENERAL */
html * { margin: 0; padding: 0; text-indent: 0; border: 0;}
input, select, textarea {padding: 3px 3px 2px 3px; line-height: 12px; background-color: #ffffff; border: 1px solid #c9c9c9; font-size: 11px; vertical-align: middle;}
input[type=checkbox], input[type=radio] {background-color: transparent; border: 0; margin-right: 3px; }

html {overflow-y: scroll;}
body {
    margin-bottom: 20px;
    background-color: $body$;
    font: normal 12px georgia,serif;
    color: $textcolor$;
}
a {color: $link-textcolor$; text-decoration: none;}
a:hover {text-decoration: underline;}
li.nolink a {text-decoration: none !important; cursor: default;}
span.deliveryTermsLink {display: block; margin: 6px 0;}
.clear {clear: both;}

/* ROUND CORNERS - BUTTONS */
span.rc a, span.rc2 a {
    float: left;
    padding: 7px 6px 0 11px;
    height: 18px;
    font-size: 11px;
    text-align: center;
    line-height: 13px;
    color: $button-textcolor1$;
    background: $buttoncolor1$ url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_h25.png) no-repeat top left;
}
span.rc2 a {color: $button-textcolor2$;}

span.rc, span.rc2, .buttons span {
    float: left;
    padding: 0 5px 0 0;
    background: $buttoncolor1$ url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_h25.png) no-repeat top right;
}
span.rc:hover {background-color: $buttoncolor2$; cursor: pointer;}
span.rc:hover a {background-color: $buttoncolor2$; color: $button-textcolor2$; text-decoration: underline;}

span.rc2, span.rc2 a, .buttons span:hover, div.giftcard .buttons span, .buttons span:hover input {background-color: $buttoncolor2$;}
span.rc2:hover, span.rc2:hover input, .buttons span:hover, .buttons span:hover input {color: $button-textcolor2$; text-decoration: underline; cursor: pointer;}

span.rc2.quickbuy {margin-left: 5px;}

/* TOPBANNER */
div.topbanner_wrap {
    background: $topbanner-backgroundcolor$ url($topbanner.path$) no-repeat left;
}
.topbanner {
    position: relative;
    margin: auto;
    padding: 25px 10px 0 10px;
    width: 960px;
    height: 150px;
}
.topbanner > a {color: $topbanner-textcolor$;}
.topbanner a:hover {text-decoration: none;}
.topbanner a.homeLink {position: absolute; top: 0; width: 960px; height: 100px;}
.topbanner span.siteheader {
    position: relative;
    font-size: 40px;
    font-weight: bold;
    text-transform: uppercase;
    color: $topbanner-textcolor$;
}
.topbanner span.subheader {
    position: relative;
    font-size: 22px;
    line-height: 10px;
    color: $topbanner-textcolor$;
}

/* TOPBANNER - BASKET */
.topbanner .user {
    position: absolute;
    top: 18px;
    right: 10px;
    height: 90px;
    font-weight: normal;
    text-align: right;
    color: $topbanner-textcolor$;
}
.topbanner .user a {color: $topbanner-textcolor$;}
.topbanner .basket {
    position: absolute;
    top: 34px;
    left: 750px;
    width: 220px;
    height: 90px;
    background: transparent url(/Resources/Files/templates/template2/basket_bg.png) no-repeat;
}
.topbanner .indent {
    padding: 10px 15px;
}
.topbanner .basket h3 {
    font-size: 12px;
}
.topbanner .basket .login {
    float: right;
    font-size: 11px;
}
.topbanner .basket dl {
    padding: 4px 0;
    border: 1px dotted #999;
    border-left: 0;
    border-right: 0;
}
.topbanner .basket dl dt {
    float: left;
}
.topbanner .basket dl dd {
    color: $link-textcolor$;
    font-weight: bold;
    text-align: right;
}
.topbanner .basket div.basket_empty {
    padding: 4px 0;
    font-style: italic;
    text-align: center;
    border: 1px dotted #999;
    border-left: 0;
    border-right: 0;
}
.topbanner .basket span.rc2 {
    margin-top: 4px;
}
.topbanner .basket span.rc2 a {
    padding-left: 5px;
    padding-right: 0;
    width: 180px;
}
.topbanner .basket span.rc2:hover a {
    text-decoration: underline;
}

/* TEXTPAGES MENU */
div.textpages_wrap {
    background-color: $textpages-backgroundcolor$;
    height: 35px;
}
.textpages_menu {
    margin: auto;
    padding: 0;
    width: 980px;
    height: 30px;
}

.textpages_menu ul {list-style: none; font-size: 11px; text-transform: uppercase;}
.textpages_menu > ul > li {position: relative; float: left; margin-right: 10px;}
.textpages_menu ul > li:hover {background-color: $textpages-textcolor$; border-color: $textpages-textcolor$ !important;}
.textpages_menu ul > li:hover > a {color: $textpages-backgroundcolor$;}
.textpages_menu > ul > li > a {display: block; padding: 12px 10px 0 10px; height: 23px; color: $textpages-textcolor$;}
.textpages_menu > ul li:hover > a, .textpages_menu > ul > li.active > a {text-decoration: underline;}

.textpages_menu > ul li > ul {display: none; z-index: 99;}
.textpages_menu > ul li:hover > ul {display: block;}

.textpages_menu > ul > li ul {position: absolute; top: 35px; left: 0; width: 200px; text-transform: none; background-color: $textpages-backgroundcolor$;}
.textpages_menu > ul > li ul li {position: relative; border-top: 1px dotted $textpages-textcolor$;}
.textpages_menu > ul > li ul li:first-child {border-color: $textpages-backgroundcolor$;}
.textpages_menu > ul > li ul li a {display: block; padding: 10px; color: $textpages-textcolor$;}
.textpages_menu > ul > li ul li:hover a, .textpages_menu > ul > li ul li.active a {text-decoration: underline;}

/* TEXTPAGES MENU - Level 3+ position */
.textpages_menu > ul > li > ul > li ul {left: 200px; top: -1px; padding-left: 1px;}

/* LEFT PANEL */
.left {
    float: left;
    width: 250px;
    color: $textcolor$;
}
.left a:hover {
    color: $link-textcolor$;
}
.left h3 {
    padding: 9px 4px 8px 15px;
    font-weight: bold;
    font-size: 13px;
    text-transform: uppercase;
    color: $table-header-textcolor$;
    background: transparent url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_w250.png) no-repeat top center;
}

/* LEFT PANEL - SEARCH */
.left .search {
    margin-bottom: 10px;
    padding: 18px 15px;
    height: 49px;
    background: transparent url(/Resources/Files/templates/template2/search_bg.png) no-repeat 0 0;
}
.left .search h3 {
    padding: 0 0 4px 0;
    color: $textcolor$;
    font-size: 11px;
    text-transform: none;
}
.left .search input {
    vertical-align: middle;
    line-height: 20px;
}
.left .search input.text {
    float: left;
    margin-right: 3px;
    padding: 5px 5px 4px 5px;
    width: 140px;
    font-size: 11px;
    line-height: 12px;
    background-color: #f5f5f5;
    border: 1px solid #c9c9c9;
}
.left div.search input.submit {
    float: left;
    padding: 0 6px 0 11px;
    line-height: 10px;
    height: 25px;
    text-align: center;
    color: $button-textcolor1$;
    background: $buttoncolor1$ url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_h25.png) no-repeat top left;
    border: 0;
}
.left div.search span.rc:hover input.submit {background-color: $buttoncolor2$; cursor: pointer;}

/* LEFT PANEL - PRODUCT MENU*/
.products_menu {margin-bottom: 10px; background: $productmenu-backgroundcolor$ url(/Resources/Files/templates/template2/menu_gradient.png) no-repeat center 31px;}
.products_menu ul {list-style: none;}
.products_menu > ul {padding-bottom: 5px; font-weight: bold; font-size: 12px; background: transparent url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_w250.png) no-repeat bottom center;}
.products_menu > ul > li {margin: 0 10px;}
.products_menu > ul > li a {display: block; padding: 8px 10px 7px 20px; color: $productmenu-textcolor$; background: transparent url(/Resources/Files/templates/template2/menu_bullet.gif) no-repeat 6px 13px; border-top: 1px solid $productmenu_seperator$;}
.products_menu > ul > li:first-child > a {border: 0;}
.products_menu > ul li:hover > a, .products_menu > ul li.active > a {background-image: url(/Resources/Files/templates/template2/menu_bullet_hover.gif);}
.products_menu > ul > li > a:hover, .products_menu > ul li.active > a {color: $productmenu-textcolor-mouseover$;}

.products_menu > ul > li > ul {display: none;}
.products_menu > ul > li.active > ul {display: block;}
.products_menu > ul > li ul {margin-bottom: 10px; font-weight: normal;}
.products_menu > ul > li > ul li > a {display: block; margin-left: 20px; padding: 4px 10px 3px 20px; font-size: 11px; color: $productmenu-textcolor$; background-position: 6px 8px; border: 0;}
.products_menu > ul > li > ul li:hover > a {color: $productmenu-textcolor-mouseover$;}

.products_menu > ul > li > ul > li > ul {display: none;}
.products_menu > ul > li > ul > li.active > ul {display: block;}
.products_menu > ul > li > ul > li > ul > li a {margin-left: 30px; border-top: 0; background-image: none;}
.products_menu > ul > li > ul > li > ul li:hover a, .products_menu > ul > li > ul > li > ul li.active > a {color: $productmenu-textcolor$; text-decoration: underline; background-image: none;}

/* LEFT PANEL - OFFER */
.left .offer {background: #f5f5f5 url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_w250.png) no-repeat bottom;}
.left .offer h3 {background-color: $table-header-backgroundcolor$;}
.left .offer div.product {padding: 15px;}
.left .offer div.product a.product_title {font-weight: bold;}
.left .offer div.product div.current.price .first {display: block; font-size: 18px;}
.left .offer div.product div.rabate .percentage {display: block;}
.left .offer span.rc {margin-top: 4px; float: right; clear: both; background-image: url(/Resources/Files/templates/template2/rc_f5f5f5_h25.png);}
.left .offer span.rc a {font-weight: normal; background-image: url(/Resources/Files/templates/template2/rc_f5f5f5_h25.png);}

/* CONTENT */
div.sitecontent_wrap {}
.sitecontent {
    margin: auto;
    padding: 10px;
    width: 960px;
    background: #ffffff;
}
.main {
    margin-left: 260px;
    padding-bottom: 10px;
    background: #f5f5f5 url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_w700_bottom.png) no-repeat bottom;
    color: $textcolor$;
}
.main .content {
    float: left;
    padding: 15px;
    width: 670px;
    line-height: 155%;
    background: #fff;
}
.main .content ul,
.main .content ol {margin: 1.75em;}

.section.bestseller ul,
.section.related ul {margin-top: 0; margin-bottom: 0;}

.section ul div.price {display: inline;}

.main .content p {margin-bottom: 15px;}
.main .content h1 {
    margin-bottom: 5px;
    width: 670px;
    font-weight: bold;
    font-size: 20px;
    text-transform: uppercase;
    line-height: 125%;
    color: $link-textcolor$;
}
.main .content h2 {
    font-size: 15px;
}
.main .content h4 {
    font-size: 13px;
    margin-bottom: 2px;
}
.main .content .frontpage .section h4 {
    margin-bottom: 10px;
}
.main .content .section, .main .content .input.search, .cart div.coupon {
    padding: 14px;
    background-color: #fff;
}
.main .content .frontpage div.section {padding-bottom: 0;}
.main .content .frontpage div.section .welcome {padding-bottom: 14px;}
.main .content .frontpage div.section dl {float: left; margin: 0 5px 5px 0; width: 209px; height: 80px; line-height: normal;}
.main .content .frontpage div.section dt {float: left; height: 80px; overflow: hidden;}
.main .content .frontpage div.section dt img {padding-right: 8px;}
.main .content .frontpage div.section dd span {display: block; margin-top: 3px;}
.main .content .frontpage div.section div.price .first {font-weight: bold;}

.main .content div.desc {font-style: italic;}
.main .content div.desc div.long {font-style: normal;}

.content .productlist div.price.current .first {font-size: 22px;}
.sitecontent div.price {margin-bottom: 5px;}
.sitecontent div.price span {white-space: nowrap;}
.sitecontent div.price .second {color: $pricebefore$;}
.sitecontent div.price.rabate {color: $pricebefore$; line-height: 1.35em;}
.sitecontent div.price.rabate .percentage {display: block;}

/* ORDERBOX */
.main .content .productpage .orderbox {float: right; margin: 5px 0;}
.main .content .orderbox input {
    vertical-align: middle;
    line-height: 20px;
}
.main .content .orderbox .quantity {
    float: left;
    margin-right: 3px;
    padding: 4px 4px 5px 4px;
    width: 20px;
    font-size: 11px;
    line-height: 15px;
    text-align: right;
}
.main .content input.buy,
.main .content .giftcard span input.buy{
    float: left;
    margin: 0;
    padding: 0 6px 0 11px;
    width: 125px;
    height: 25px;
    text-align: center;
    color: $button-textcolor2$;
    background: $buttoncolor2$ url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_h25.png) no-repeat top left;
    border: 0;
}

/* TEXTPAGE */
.content .textpage dl {margin-bottom: 8px;}
.content .textpage dl dd input {margin-right: 5px;}

/* GIFTCARD */
.content .giftcard div.amount,
.content .giftcard div.delivery,
.content .giftcard div.date {
    margin-bottom: 15px;
    padding: 15px;
    background-color: #fff;
}
.content .giftcard div.amount dl {
    margin-top: 10px;
}
.content .giftcard span.radio input {
}
.content .giftcard div.delivery dl {
    margin-top: 10px;
}
.content .giftcard dl textarea {
    width: 630px;
    height: 130px;
}

/* CATEGORY */
.content .category img.desc {float: right; margin-bottom: 10px; margin-left: 10px;}
.content .category div.top {background: #f5f5f5 url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_w670_top.png) no-repeat center top;}
.content .category ul.subcategories {margin-bottom: 15px; list-style-position: inside;}

.content .category .productlist.section.recommended {padding-bottom: 0;}
.content .category .recommended img {margin: 0 4px 0 4px;}

.content div.productlist {padding-top: 0;}
.content div.productlist td {padding-top: 20px; border-bottom: 1px dotted #999;}
.content div.productlist td.img {width: 130px;}
.content div.productlist td.desc {padding-bottom: 20px; padding-left: 15px;}
.content div.productlist .product-flags {position: relative; top: -8px; margin-bottom: 5px; color: $link-textcolor$;}
.content div.productlist .product-flags span {vertical-align: top; margin-right: 10px;}
.content div.productlist td.desc div.readmore {float: right;}

/* PRODUCTPAGE */
.productpage .gallery div#slideshow {text-align: center;}
.productpage .gallery div#slideshow a {outline: none;}
.productpage .gallery div#thumbs {width: 190px; float: right; list-style: none;}
.productpage .gallery.no1 div#thumbs {display: none;}
.productpage div#thumbs ul {margin: 0 !important; list-style: none;}
.productpage div#thumbs ul li {float: left; padding: 0 3px; }
.productpage div#thumbs ul img {cursor: pointer;}

.productpage span.manufacture {text-decoration: underline;}
.productpage div.rating {float: right; margin-top: 10px;}

.productpage div.specification table {margin-bottom: 10px; width: 100%; border-collapse: collapse;}
.productpage div.specification table tr th {padding: 1px 3px; font-weight: normal; text-align: left; background-color: $table-header-backgroundcolor$; color: $productmenu-textcolor$;}
.productpage div.specification table tr td {padding: 1px 3px;}
.productpage div.specification table tr td.name {padding-right: 30px;}
.productpage div.specification table tr td.value {text-align: right;}
.productpage div.specification table tr.even td {background-color: #f5f5f5;}

.productpage .productinfo div.current.price .first {display: block; font-size: 22px;}

.productpage div.stock {clear: right; margin-top: 10px; font-style: italic;}
.productpage div.stock img {margin-right: 5px;}

.productpage div.generalinfo {margin-top: 10px;}
.productpage div.generalinfo span {
    font-size: 11px;
}

/* PRODUCTPAGE - PACKAGE */
.productpage .packagecontains {float: left; margin-right: 20px;}
.productpage .packagecontains ul li img {padding-right: 4px;}
.productpage .packagecontains .first {display: inline !important; font-size: 12px !important;}

/* PRODUCTPAGE - CONFIGURATOR */
.productpage .configurator .rbl {margin-bottom: 10px; padding: 15px; background-color: #f5f5f5; border: 1px dotted #999;}
.productpage .configurator .rbl .panel {padding-bottom: 10px;}
.productpage .configurator .rbl .panel .radio input {}
.productpage .configurator .rbl .panel .radio label {padding-left: 5px;}

/* PRODUCTPAGE - VARIANT */
.productpage .choosevariant {display: block; margin-top: 5px; }
.productpage .choosevariant strong {font-weight: normal; color: $link-textcolor$}
.productpage .choosevariant dl {margin-bottom: 5px;}
.productpage .choosevariant dl dt {float: none; padding: 0; line-height: 18px;}
.productpage .choosevariant dl dd select {width: 163px; padding: 3px;}
.productpage .choosevariant .rbl {margin: 3px 0 0 7px; padding: 7px 10px; text-align: left; border: 1px dotted #999;}

/* FOOTER */
div.company-address {
    margin: auto;
    margin-top: 10px;
    padding-left: 260px;
    width: 700px;
    text-align: center;
}
div.company-address .divider {margin: 0 6px;}

/* LANGUAGE FLAGS */
div.flags {float: right; margin: 12px 235px 0 0;}
div.flags a {margin-right: 5px;}

/* PAYMENTCARDS */
div.cards {margin-top: 10px;}
div.cards img {margin-right: 5px; margin-bottom: 5px;}

/* BASKET */
table.basket input {vertical-align: middle; text-align: right; margin: 4px; margin-left: 0;}
table.basket tr div.hr hr {display: none;}
table.basket tr div.hr {border-top: 1px dotted #999;}
table.basket tr.data td {padding: 7px 15px !important; line-height: normal;}
table.basket tr.even td {background-color: #f5f5f5;}

.cart div.coupon {margin-top: 15px;}
.cart div.coupon dl input[type="submit"] {
    color: $link-textcolor$;
    background-color: #fff;
    border: 0;
}
table.basket div.comment textarea {text-align: left; width: 100%;}
.accept-term {margin-top: 10px; text-align: right;}

/* SEARCH RESULTS */
.main .content div.search p {margin-bottom: 0;}
.main .content div.search div.price, .main .content div.search div.readmore {margin-top: 15px;}

.main .content div.search div.keyword {
    margin-bottom: 3px;
}
.main .content div.search div.keyword label, .main .content div.search div.category label {
    float: left;
    clear: left;
    display: block;
    width: 140px;
    padding-right: 5px;
    text-align: right;
}
.main .content div.search div.keyword input {
    width: 290px;
}

.main .content div.search div.category select {
    width: 298px;
}
.main .content .input.search div.cbofferonly, .main .content .input.search div.cbstockonly, .main .content .input.search .buttons {
    margin-left: 140px;
}
.main .content .input.search div.cbofferonly {
    margin-top: 5px;
}

/* BUTTONS */
.buttons {margin-top: 10px;}
.buttons br {display: none;}
.buttons span {margin-right: 5px;}
.buttons span.next {margin: 0;}

.buttons span.next {float: right;}

.buttons span input{
    float: left;
    margin: 0;
    padding: 0 6px 0 11px;
    height: 25px;
    text-align: center;
    color: $button-textcolor1$;
    background: $buttoncolor1$ url(/Resources/Files/templates/template2/rc_fff_h25.png) no-repeat top left;
    border: 0;
}
.buttons span.next, .buttons span.next input, .buttons span.login, .buttons span.login input, .buttons span.save, .buttons span.save input, .buttons span.search, .buttons span.search input, .buttons span.accountcreate, .buttons span.accountcreate input {background-color: $buttoncolor2$;}

/* PROFILE - LOGIN */
.main .content .input.login br {display: none;}

/* CART - GENERAL */
td.shipping strong, td.billing strong {color: $link-textcolor$;}

.cart.delivery .shipment, .cart.shipment .shipment, .cart.payment .payment {padding: 15px; background-color: #fff;}
.cart.delivery .shipment dt, .cart.shipment .shipment dt, .cart.payment .payment dt {float: left; clear: both; width: 20px;}
.cart.delivery .shipment dd, .cart.shipment .shipment dd, .cart.payment .payment dd {padding-left: 23px;}

.cart.shipment div.shipment dl, .cart.payment div.payment dl {padding: 10px; border: 1px solid transparent;}
.cart.shipment div.shipment dl dd p, .cart.payment div.payment dl dd p {margin-bottom: 5px;}
.cart.shipment div.shipment dl.active, .cart.payment div.payment dl.active {background-color: #eee; border: 1px dotted #999;}
.cart.shipment div.shipment dl.active div.parcel label, .cart.payment div.payment dl.active div.parcel label {float: left; clear: left; padding-top: 2px; width: 100px; vertical-align: middle;}
.cart.payment div.payment div.logo img {margin: 5px 5px 0 0;}

.parcel input, .parcel select { margin-bottom: 5px; }

/* CART - DELIVERY */
.cart.delivery .shipment .radio label {padding-left: 5px;}

/* USER */
div.profile fieldset div.login, div.profile fieldset div.account, div.profile fieldset div.address, div.profile fieldset div.user .username, div.profile fieldset div.user .nickname, div.profile fieldset div.password {margin-bottom: 15px; background-color: #fff;}
div.profile fieldset div.user .username, div.profile fieldset div.user .password {margin-bottom: 0; padding: 15px;}
div.profile fieldset div.user .username {border-bottom: 1px dotted #999;}
div.profile fieldset div.user br, div.profile div.login br {display: none;}
div.profile h5 {margin: 0;}
div.profile fieldset div input[type="text"], div.profile fieldset div input[type="password"], div.profile select {vertical-align: top; width: 290px;}
div.profile select {width: 298px;}

div.profile fieldset dl, div.cart fieldset dl {margin-bottom: 3px; clear: both;}
div.profile fieldset dl dt, div.cart fieldset dt {margin-bottom: 1px; float: left; padding-right: 5px; width: 230px; text-align: right; line-height: 22px;}
div.profile fieldset dl dd, div.cart fieldset dd {text-align: left;}

div.profile table.login {width: 100%;}
div.profile table.login td div.input {height: 120px;}
div.profile td.login, div.profile td.register {vertical-align: top;}
div.profile table.login td.login dl dt, div.profile table.login td.register dl dt {float: none; height: auto; width: auto; text-align: left;}

/* CREATE USER */
div.profile p {margin: 0 0 15px 0; padding: 0;}
div.profile .address .radio {display: block; margin-left: 235px;}
div.profile .address .radio > input {margin-right: 4px; vertical-align: middle;}
div.profile .address .radio > label {margin-right: 10px;}
div.profile .address span.checkbox {display: block; margin-left: 235px;}

/* PROFILE PAGE */
div.profile div.orders ul, div.profile .settings ul {list-style: none;}
div.profile div.orders, div.profile div.settings, div.profile .input {margin-bottom: 15px; padding: 15px; background-color: #fff;}
div.profile .delivery, div.profile .invoiceaddress {margin-bottom: 15px;}
div.profile .delivery select, div.profile .invoiceaddress select {width: 100%;}
div.profile .ordertable .even, div.profile .addresstable .even, div.profile table.status .even {background-color: #f5f5f5;}

/* PROFILE - TRACK ORDER */
div.profile table.order-info {margin-bottom: 15px; text-align: left;}
div.profile table.order-info th {padding-right: 15px;}
div.profile table.status {margin-top: 15px;}

/* SYSTEM TABLES */
table.basket, table.ordertable, table.addresstable, table.status {border-collapse: collapse; width: 100%; background-color: #fff;}
table.ordertable th, table.ordertable td, table.addresstable th, table.addresstable td, table.basket th, table.basket td, table.status th, table.status td {text-align: left; padding: 0 15px !important;}
table.ordertable td, table.addresstable td, table.status td {padding: 10px 5px;}
table.ordertable th.price-right, table.ordertable td.price-right, table.addresstable th.price-right, table.addresstable td.price-right, table.basket th.price-right, table.basket td.price-right {text-align: right; white-space: nowrap;}
table.ordertable th, table.addresstable th, table.basket th, table.status th {padding: 5px 15px; color: $table-header-textcolor$; background-color: $table-header-backgroundcolor$;}
table.basket td.shipping, table.basket td.billing {padding: 15px 15px 0 15px !important;}

#ctl00_bc_btnSearchKrak {margin: 0 0 0 235px;}{{
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
18. november 2011 - 11:59 #4
Hvis du skal have slideshowet ind der - bliver din side ca. 1250 px bred, hvilket jeg ikke vil anbefale med mindre hele din målgruppe sidder med nogle fornuftige opløsninger. Der skal jo stadig være plads til menuen.

Men hvis du skal ændre størrelsen, skal du ændre den flg. steder i css'en:

.sitecontent
.content

Husk at du stadig har din menubredde at tage højde for ;-)
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 12:23 #5
Sidst spm.
Hvis jeg laver en flash, bredde på billeder er 988 px.

Min produkt menu i siderne er 250 px (left panel) så tænker jeg (måske naivt) at så bliver den jo bare skubbet ud i siden?
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
18. november 2011 - 12:29 #6
Jo det gør den - men de bruger der sidder med mindre skærmopløsninger, vil jo få en horisontal scrollbar...
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 13:07 #7
uuhh det lyder skidt
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
18. november 2011 - 13:25 #8
absolut ;-) Men dit slideshow SKAL vel ikke være 988px bredt...
Du kan jo bare lave det mindre så passer til dit site, derved er ændringerne minimale og du skal ikke tage højde for så mange ting. ;-)
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 14:18 #9
næ da, det er jo rigtigt jeg kan jo bare lave den i 670 bred, det er som jeg ser det, den bredde siden har? Kan du bekræfte det fra css?
Avatar billede ninanip Novice
18. november 2011 - 16:44 #10
Sådan, nu mangler jeg bare at får styr på hvor jeg ændrer den margen der er til top, den gider jeg ikke at se på, flashen skal op på linje med søge feltets overkant :D
Gider du at kommentere den så smider jeg point til dig ;D
nina
Avatar billede ninanip Novice
19. november 2011 - 15:06 #11
Hejsa

Så er det jeg nået derhen hvor jeg stort set ønskede at komme. Tusind tak for support :)og så er der vidst noget med at du skal svare så jeg kan komme af med point :D
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
19. november 2011 - 17:04 #12
Det var så lidt :-)
Avatar billede ninanip Novice
19. november 2011 - 18:00 #13
Sådan :)
Avatar billede ninanip Novice
30. november 2011 - 06:26 #14
Så lukker vi den, tak for hjælpen :)