Avatar billede Tobzy Nybegynder
06. november 2011 - 20:32 Der er 2 kommentarer

Windows 8 preview drivers.

Hej.

Jeg har lige installeret Windows 8 preview.
Her kommer problemet, jeg har installeret Uniblue driverscanner.
Den siger alle driver er opdateret.
Men jeg kan ikke spille minecraft pga drivere.
Eller åbne steam.
Mit instinkt sagde mig at der var noget galt med grafk drivere.
Så jeg hentede Nvidia, den slog fejl. Det skal lige siges jeg har en Asus A53S, I7, Nvidia.

Det viser sig at min mikrofon heller ikke virker, og min lyd er virkelig dårlig.

I Windows update har den kun hentet 8 opdateringer hvilket er yderst unormalt, da den i Windows 7 henter like 70-80 opdateringer.

Hilsen Tobzy.
Avatar billede chalde Seniormester
06. november 2011 - 21:25 #1
Det er ikke engang i beta, forvent derfor at intet virker, og såfremt noget virker, så vil det virke ualmindeligt ringe.
Det er et preview skabt til udviklere, herunder hardwareproducenter så de kan skabe drivere.

Ang. Windowsupdate, så er mængden af opdateringer naturligvis langt større idet der er tale om et styresystem med lidt tid på bagen og som er frigivet, og dermed skal vedligeholdes.
Windows 8 preview er udgivet som, ja, preview. Ikke noget der skal bruges som det primære system men i et udviklingsmiljø.

Såfremt du forventede du ville kunne erstatte dit eksisterende OS med Windows 8 nu, så er der noget du helt har misforstået.
Og jeg kan kun anbefale dig at bruge det til at kigge på, eller udvikle til hvis du er udvikler. Brug det på ingen måde som dit primære OS før RTM er ude.
Avatar billede Tobzy Nybegynder
14. november 2011 - 17:19 #2
Well...
Thx undskyld for sene svar. :-)
Jeg køre med Ubuntu igen.. Damn Windows... -.-'
Du ved vel tilfældigvis ikke noget om Counter Strikes Source?
Når jeg kører den igennem Wine, får jeg en fps på 10-12..?
Når min computer har Intel® Core™ i7-2630QM CPU @ 2.00GHz × 8, ville det være ret mærkeligt at jeg skulle ligge dernede. Da jeg kørte med Windows havde jeg en fps på de 300!

Så får du 400 point, ellers må du nøjes med de 200!;>