Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. oktober 2011 - 17:18 Der er 2 kommentarer

CSS UBUNTU FPS

Hej Eksperter.

Jeg har nu kørt med Ubuntu 11.04 i et par måneder. Jeg er vild med Ubuntu elsker det.

Men indtil videre har Jeg været nødt til at køre med Windows 7, da Jeg simpelt har et must (Counter-Strike Source) Jeg besluttede mig her for et par måneder siden at Jeg ville køre med Ubuntu igen.

Jeg fik det også til at virke, men Jeg har en FPS på omkring 12 i gennemsnit
.
i videotest.

Jeg kører det igennem wine. Det lagger helt vildt.
Jeg tænkte om der var en mulighed for at få fps op på 70-100.
Jeg har prøvet alt. Chekket Mr.google ind og ud..
Det er muligt at få fps op på det. Men ingen af mulighederne har hjulpet for mig..

Jeg har prøvet at starte CSS med den her kommando:

env WINEPREFIX="/home/tobias/.wine" WINEDEBUG="-all" nice -n -8 wine "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -applaunch 240 -gl -nojoy -console -dxlevel 70 -sw -w 1024 -h 768 -novid -heapsize 512000 "$@"

Det hjalp heller ikke.

Hilsen Tobzy
Avatar billede thesnoop Nybegynder
26. oktober 2011 - 22:27 #1
Avatar billede Tobzy Nybegynder
27. oktober 2011 - 17:09 #2
Det virker ikke! Desværre! :P
Jeg har opdateret alle mine drivere, men Jeg får stadig en FPS på 10-15! :(