Avatar billede schwarz Nybegynder
03. august 2001 - 16:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mapper

hvordan kan man putte adgangskoder på sine mapper inde i windows???
Avatar billede dr.m Nybegynder
03. august 2001 - 16:30 #1
In windows2k or NT it\'s by setting permissions through folder or file properties (requires NTFS though, not FAT) in win9X you need a 3rd party program
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. august 2001 - 16:30 #3
har du formateret til ntfs......hvis ka tryk properties/egenskaber og gå om i sikkerhed, og vælg hvem der skal have tilladelser
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. august 2001 - 16:31 #4
ka=ja
Avatar billede jz Nybegynder
03. august 2001 - 18:16 #5
hvad mener du med at formatere om til ntfs? Hvordan gør man det?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
03. august 2001 - 18:20 #6
har du win 2000 eller NT kan du formatere til filsystemet NTFS som gør det muligt at lave adgangskoder......hvis du ikke har 2k eller NT, så kig kapla\'s svar
Avatar billede jz Nybegynder
03. august 2001 - 18:30 #7
jeg har ikke win2k eller NT og Kapla´s svar er selvfølgelig udemærket men... de programmer han stiller hen til er ikke verdens bedste og virker faktisk ikke optimalt!
Så er der ikke nogle ordenlige programmer?
Avatar billede dr.m Nybegynder
03. august 2001 - 18:57 #8
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. august 2001 - 17:38 #9
tak for the points :)