Avatar billede tvacn Nybegynder
02. oktober 2011 - 22:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manglende adgang til TV2 Zulu, Charlie og 9 på enDenver DCB-108HD boks

Hej.
Jeg har en Denver DCB-108HD boks, som i store træk har fungeret fint i 1 år.
Men nu har den tabt TV2 Zulu, Charlie og 9, som jeg uden problem ellers kan se både analogt og digitalt, da jeg har den fulde You See pakke.
Når jeg laver en søgning på "alle kanaler" kommer de frem, men som "scrambled".
Er det et DCB-108HD problem eller et You See problem?
Avatar billede tvacn Nybegynder
24. oktober 2011 - 14:22 #1
Har fået svar fra Denver. det var regionskoden, der skulle opdateres. Nu virker det igen.
Avatar billede tvacn Nybegynder
24. oktober 2011 - 14:23 #2
Slut