Avatar billede bas Forsker
21. september 2011 - 18:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rensepen til printer GK420d

Hej

Kan det passe, at man kan få en rensepen til at rense printhovedet på en zebra GK420d ?
Hvordan virker den, og hvor kan den købes i så fald ?

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede klt Seniormester
21. september 2011 - 21:22 #1
Der skulle gerne følge en med i kassen, hvis ikke du har smidt den ud (Det havde jeg så.....)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. september 2011 - 08:41 #2
I bund og grund er det en almindelig filtpen, der er fyldt med isopropylalkohol.

De kan købes rundt omkring - eksempel: http://dk.rs-online.com/web/p/rensemidler/4326198/

Men du kan lige så godt selv tage eks. et stykke kaffefilter, komme noget stift i (kreditkort) væde det i isopropylalkohol, og så rense på den måde. hvis bare du bruger moderate mængder af spritten, sker der ikke noget. Samme måde er iøvrigt helt idéel til magnetkortlæsere og andre apparater, der kan være svære at komme til.
Avatar billede techmasterdk Nybegynder
22. september 2011 - 09:05 #3
Hej
Det er rigtigt at der medfølger en pen når man køber maskinen. Hvis du har mistet den eller den er slidt op, løbet tør eller andet kan du købe nye her :http://www.techmaster.dk/rensepen-til-zebra-termoprint-printhoved-p-7422.html
mvh.
Brian Hansen
Techmaster
Avatar billede bas Forsker
22. september 2011 - 09:47 #4
Hej

Mange tak for jeres indlæg. Jeg har i i mellemtiden fundet en rensepen hos os, men jeg gemmer lige linket til techmaster.dk.