Avatar billede tobrukDk Novice
20. august 2011 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

<ul> html problemer

Hej Eksperen.dk !

Jeg sidder og arbejder på at lave en hjemmeside og det er sådan at jeg er i gang med lave en menu hvor jeg har læret på en min skole at jeg skal gøre sådan her!

<ul>
<li>
<a href="index.php">Forside</a>
</li>
</ul>

men det som problem er at menu bliver lidt mere støre når jeg sætter <ul> ind i det men når jeg tag dem væk så bliver den som jeg gerne vil have den.

hvad skal jeg skrive af koder , for at den bliver sådan normal som jeg gerne kunne tænke mig den skulle være. :)

Håber virkelig der en eller andre som kan hjælpe med mig mit problem jeg kan ikke lige nu og her husk hvad jeg skrive af koder i css for at det bliver sådan normalt?.
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2011 - 13:33 #1
kim på padding og margin på dine elementer - fx;

ul, li
{
  padding: 0px;
  margin: 0px;
}

i dit stylesheet.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
20. august 2011 - 13:38 #2
Avatar billede tobrukDk Novice
20. august 2011 - 13:47 #3
Ronols

takker for mange gerne nu giv det mening! :)

Keysersoze

Du skal også have et tak for hjælpen!.

i må lige giv et svar hvis i vil have noget for det! :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
20. august 2011 - 16:03 #4
svar
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2011 - 16:20 #5
svar
Avatar billede Janusnilsen Nybegynder
20. august 2011 - 17:14 #6
Det kan også smækkes ind i htmlen