Avatar billede hersker_dk Nybegynder
14. august 2011 - 22:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netgear ReadyNAS duo USB storage

Jeg har en Netgear ReadyNAS duo, hvor jeg gerne vil sætte en USB nøgle og/eller USB Harddisk til for at kunne kopiere filer fra NAS til USB enheden.
Enheden kan godt identificere USB enheden, men når jeg forsøger at tilgå den via en PC, bliver jeg bedt om at indtaske brugernavn og adgangskode. Hvis jeg taster navn og kode ind som jeg bruger NAS'en får jeg at vide, at jeg ikke kan få adgang... Meget mærkeligt.

Er der nogen der kan hjælpe med, hvordan jeg kan tilgå en USB enhed via Netgear ReadyNAS duo?
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
21. september 2011 - 14:16 #1
Er der slet ikke nogen, som kan hjælpe med ovenstående?
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
12. november 2011 - 16:36 #2
lukkes, da jeg ingen svar har fået.