Avatar billede danskov Nybegynder
11. august 2011 - 16:10 Der er 3 kommentarer

Javascript tabs vises forkert i IE8

Jeg er løbet ind i det problem at når min tab control vises i IE8 så vises al teksten. Er der nogen her der kan spotte fejlen. Det ser fint ud i firefox og chrome.

<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="MainContent" runat="server">

    <script type="text/javascript" src="../../scripts/jquery-1.3.2.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="../../scripts/jquery-1.4.1.min.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="../../scripts/jquery.cookie.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="../../scripts/common.js"></script>
        <link href="../../Content/Themes/Start/jquery-ui-1.8.12.custom.css" rel="stylesheet"
        type="text/css" />
        <script type="text/javascript">

            $(function () {

                var page_count = $("#page-container div").length;
                $("#page-container").css("width", (page_count * 500));

                $("#tab-control .tab-bar ul li").hover(function () {
                    $(this).css("background-color", "#4b6c9e");
                    $(this).css("color", "#FFFFFF");
                },
                            function () {
                                $(this).css("background-color", "#FFFFFF");
                                $(this).css("color", "gray");
                            }
                    );

                $("#tab-control .tab-bar ul li").click(function () {

                    var p = ($(this).index() * 500);
                    $("#page-container").animate({ left: "-" + p + "" }, 300);
                });

        </script>

    <h2>Velkommen</h2>

    Vælg din login metode

<div id="tab-control">
        <div class="tab-bar">
                <ul>
                        <li>TAB 1</li>
                        <li>TAB 2</li>
                        <li>TAB 3</li>
                </ul>
        </div>
        <div id="content">
                <div id="page-container">
                        <div>

                                Test 1
                        </div>
                        <div>
                                Test 2
                        </div>
                        <div>
                            Test 3

                        </div>

<% if (Model.ErrorMessage != null && Model.ErrorMessage.Length > 0){%>

    <div id="dialog-technical-error" title="Teknisk Fejl">
    <p>
        <span class="ui-icon ui-icon-circle-check" style="float:left; margin:0 7px 50px 0;"></span>
        Teknisk Fejl
    </p>
    <p>
        <b><%:Model.ErrorMessage%></b>
    </p>
</div>
<%  }%>

</asp:Content>
Avatar billede jokkejensen Novice
11. august 2011 - 16:12 #1
link ?
Avatar billede danskov Nybegynder
12. august 2011 - 13:46 #2
Jeg har desværre ikke en server med .NET hvor jeg kan udstille det udad til (før det går i prod)
Avatar billede olebole Juniormester
13. august 2011 - 18:40 #3
<ole>

Hvis jeg kun kan se en arbejdstegning over din bils karosseri, kan jeg heller ikke hjælpe med en forklaring på dens urolige tomgang  =)

/mvh
</bole>