Avatar billede RasmusRR Nybegynder
09. august 2011 - 10:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup program

Rigtige mænd tager ikke backup, men de græder meget :-/

Er der ikke en der kender et freeware program, der automatisk kan tage backup af bestemte mapper/drev, og lægge det op på et webhotel??

Jeg har brugt Falck men er løbet mod loftet på 4 GB....
Avatar billede chalde Seniormester
09. august 2011 - 11:47 #1
Avatar billede zagger Juniormester
09. august 2011 - 16:25 #2
Jeg tror ikke du finder nogle freeware programmer hvor der følger meget mere end 4 GB fri plads med. Vil du have mere plads må du punge ud til programmer som keepit eller crashplan.

Programmet SyncBack Freeware kan tage backup til en FTP-server, hvilket vel egentlig er det du efterspørger når du skriver webhotel. Men webhoteller vil som regel ikke have at du bruger dem som backup-server.
Avatar billede RasmusRR Nybegynder
16. august 2011 - 18:52 #3
Hej Zagger

opret lige et svar :-)
Avatar billede zagger Juniormester
16. august 2011 - 21:29 #4
Okay.  :) Hvad fandt du ud af?
Avatar billede RasmusRR Nybegynder
17. august 2011 - 21:59 #5
SyncBack ser fin ud ved første øjekast, nu skal det så rigtig afprøves. :-)

Tak for hjælpen