Avatar billede Christoffersen Nybegynder
09. august 2011 - 09:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indstallering af HP 1350 all in one

Jeg har ovenstående printer, som jeg prøver at geninstallere, jeg kommer langt i processen, men til sidst kommer der følgende på skærmen. " Det anmodede afsnit blev ikke fundet i NF filen"
Jeg har prøvet at afinstallere, og prøvet på ny, men den kommer stadig frem med ovenstående meddelelse.

Jeg har XP
Avatar billede Cypern Nybegynder
09. august 2011 - 10:40 #1
Du skal installere den sidste nye driver og ikke den cd der medfølger. Den rigtige driver finder du her.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNameId=323007&lang=en&cc=us&taskId=135&prodTypeId=18972&prodSeriesId=306884
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
09. august 2011 - 12:45 #2
Jeg har downloadet dette link, men stadig kommer det samme svar :-(
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2011 - 12:53 #3
Driveren skal installeres først, og uden at printeren er tændt, og kablet ikke er tilsluttet. Driveren der fulgte med, skal i første omgang kunne få det til at køre. Så kan du altid opdatere, hvad der nok ikke er nødvendig til XP.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
09. august 2011 - 15:29 #4
Desværre virke det stadig ikke, den skriver at den ikke kan finde driveren fra filen (har også prøvet fra medleveret CD)
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2011 - 15:39 #5
Du huskede vel at vælge den rigtige version?
Download the drivers from the HP website found in the Reference section. On the first page, you need to select the model number of the printer that you have. The three 1350 models to choose from are the PSC 1350, PSC 1350v and the PSC 1350xi. Click on the correct printer.

Read more: How To Install an HP 1350 All-In-One Printer | eHow.com http://www.ehow.com/how_6105895_install-hp-1350-all_in_one-printer.html#ixzz1UXSrDkCp
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
10. august 2011 - 09:45 #6
Jeg har taget den rigtige version 1350, og det går fint med at installere, indtil jeg bliver bedt om at forbinde printeren med usb stikket. Når den så skal finde driveren, skriver den at jeg skal indsætte medleveret CD, eller installere fra en bestemt placering, hvad jeg så vælger, men når jeg så skal fortælle hvor den skal finde driveren på min PC, (skrivebordet) kan jeg godt få lov til at se skrivebordet, men den dawnloadede fil kan jeg ikke se, hvis jeg bare vælger skrivebordet, kommer den frem, og skriver "det anmodede afsnit blev ikke fundet i NF filen" og hvad er NF filen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. august 2011 - 09:55 #7
...Mon ikke det er INF og ikke NF? - det ville i hvert fald give mening, da INF er en af driverinformationsfilerne. Den indeholder informationer om driver og hardwaretyper som driveren understøtter.

...Og noget tyder på at din printers hardwareID ikke optræder i INF filen.

Det kan skyldes et dårligt USB-kabel, men kunne teoretisk også skyldes at din printer rent faktisk ikke findes i driverinformations filen.

Hvis du først prøver med et helt andet USB kabel, og den stadig melder fejl, så ville jeg derefter ringe til HP´s support, og evt. henvise til denne tråd...
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
10. august 2011 - 15:00 #8
Har nu prøvet et nyt USB kabel, desværre uden held!
Når jeg går ind på HP's hjemmeside, kan man ikke maile til dem vedr. support, da der ikke længere er garanti på produktet.

Er der en mulighed for installere den med den CD der fulgte med ved købet. Jeg har prøvet uden held, måske er det fordi systemet er blevet opdateret. Men måske skal jeg bare smide den ud, en ny koster jo ikke så meget som den gamle gjorde.
Avatar billede Christoffersen Nybegynder
28. august 2011 - 09:45 #9
Jeg lukker for spørgsmålet (har købt ny printer) Tak for venlig deltagelse