09. august 2011 - 09:57Der er
8 kommentarer og 1 løsning
Indstallering af HP 1350 all in one
Jeg har ovenstående printer, som jeg prøver at geninstallere, jeg kommer langt i processen, men til sidst kommer der følgende på skærmen. " Det anmodede afsnit blev ikke fundet i NF filen" Jeg har prøvet at afinstallere, og prøvet på ny, men den kommer stadig frem med ovenstående meddelelse.
Jeg har downloadet dette link, men stadig kommer det samme svar :-(
Synes godt om
Slettet bruger
09. august 2011 - 12:53#3
Driveren skal installeres først, og uden at printeren er tændt, og kablet ikke er tilsluttet. Driveren der fulgte med, skal i første omgang kunne få det til at køre. Så kan du altid opdatere, hvad der nok ikke er nødvendig til XP.
Desværre virke det stadig ikke, den skriver at den ikke kan finde driveren fra filen (har også prøvet fra medleveret CD)
Synes godt om
Slettet bruger
09. august 2011 - 15:39#5
Du huskede vel at vælge den rigtige version? Download the drivers from the HP website found in the Reference section. On the first page, you need to select the model number of the printer that you have. The three 1350 models to choose from are the PSC 1350, PSC 1350v and the PSC 1350xi. Click on the correct printer.
Jeg har taget den rigtige version 1350, og det går fint med at installere, indtil jeg bliver bedt om at forbinde printeren med usb stikket. Når den så skal finde driveren, skriver den at jeg skal indsætte medleveret CD, eller installere fra en bestemt placering, hvad jeg så vælger, men når jeg så skal fortælle hvor den skal finde driveren på min PC, (skrivebordet) kan jeg godt få lov til at se skrivebordet, men den dawnloadede fil kan jeg ikke se, hvis jeg bare vælger skrivebordet, kommer den frem, og skriver "det anmodede afsnit blev ikke fundet i NF filen" og hvad er NF filen.
...Mon ikke det er INF og ikke NF? - det ville i hvert fald give mening, da INF er en af driverinformationsfilerne. Den indeholder informationer om driver og hardwaretyper som driveren understøtter.
...Og noget tyder på at din printers hardwareID ikke optræder i INF filen.
Det kan skyldes et dårligt USB-kabel, men kunne teoretisk også skyldes at din printer rent faktisk ikke findes i driverinformations filen.
Hvis du først prøver med et helt andet USB kabel, og den stadig melder fejl, så ville jeg derefter ringe til HP´s support, og evt. henvise til denne tråd...
Har nu prøvet et nyt USB kabel, desværre uden held! Når jeg går ind på HP's hjemmeside, kan man ikke maile til dem vedr. support, da der ikke længere er garanti på produktet.
Er der en mulighed for installere den med den CD der fulgte med ved købet. Jeg har prøvet uden held, måske er det fordi systemet er blevet opdateret. Men måske skal jeg bare smide den ud, en ny koster jo ikke så meget som den gamle gjorde.
Jeg lukker for spørgsmålet (har købt ny printer) Tak for venlig deltagelse
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.