Avatar billede wanted31 Nybegynder
25. juli 2011 - 19:21 Der er 9 kommentarer

køb af stationær PC??

Hej, jeg har nu kigget lidt omkring, efter den billigste computer, som kan køre wow i højeste kvalitet...
jeg har kigget på lidt af vært, og tror prisen er på ca. 3k? men er ikke helt sikker :)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 19:32 #1
Går ud fra du kun søger tårn og ikke skærm og tastatur og mus oven i? Måske følgende: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=323200
Avatar billede wanted31 Nybegynder
25. juli 2011 - 19:34 #2
tak - den har jeg kigget på, og det er korrekt at jeg ikke søger mus, skærm eller tastatur :) ville meget gerne vide hvad den billigste computer koster, som kan køre wow på max grafik :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 19:45 #3
Følgende burde kunne: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=620222&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18;CREFURL=http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4521028

Graffikkortets producent skriver i hvertfald graffikkortet kan og cpuen burde være stor nok til og håndtere wow samt der er 2 gb ram hvor du kan tilkøbe 2 gb ekstra hvis du synes den skal have flere i sig (Tror jeg)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 19:47 #4
og så har den 512 MB ram på graffik kort hvor wow kræver 256 MB
Avatar billede wanted31 Nybegynder
25. juli 2011 - 19:56 #5
ufff! tror du virkelig at den kan køre wow på ultra settings? det var godtnok billigt!
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 20:02 #6
Jeg vil ikke love at den kan, men graffikkort producenten skriver at dens graffikkort kan og wow skriver jo hvad system settings der anbefales, men jeg kan dog ikke garantere noget, men blot ud fra hvad der står så burde den, du kan jo vælge den til 3k i steder hvis det er, den sparker en del mere røv men nu spiller jeg ikke selv wow så kan ikke helt præcisere helt men har gået lidt efter dobbelt op af hvad der anbefales
Avatar billede wanted31 Nybegynder
25. juli 2011 - 20:07 #7
Ok mange tak :D
Avatar billede Flojstrup Nybegynder
26. juli 2011 - 09:47 #8
Jeg tror ikke at en 1.8 Ghz processor vil kunne trække wow på max :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
26. juli 2011 - 10:14 #9
Ved ikke helt, har du ikke wow på en pc nu? Hvor stor en cpu har den og hvor belastet bliver cpu når du spiller wow i max?