Avatar billede Mysser Nybegynder
24. juli 2011 - 13:22 Der er 6 kommentarer

formation af netværksharddisk

hvordan kan det lade sige gøre at formatere en netværksdisk / fjerne beskyttede filer ?
Årsag, der ligger nogle filer som gerne skal fjernes, musik og fotos, men det siges at de er beskyttet. Ligger i en mappe der hedder PUBLIC
vh
Tommy
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2011 - 13:32 #1
Hvad er det for en NAS server du har?
Avatar billede Mysser Nybegynder
24. juli 2011 - 13:40 #2
ååh godt spørgsmål, western digital
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2011 - 22:58 #3
Nu er jeg vanskelig ;) men hvad er det for en model, altså nummer?
Avatar billede Mysser Nybegynder
27. juli 2011 - 17:34 #4
det er en Western Digital My Book World Edition, og så tror jeg den har serie nummer S/N:wcapw11007127
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2011 - 13:02 #5
Udskyld det tog så lang tid inden jeg svarede, men jeg havde lige glemt dig, håber ikke det gør noget ;)

Desværre kan jeg ikke finde noget om det, men jeg tror duskal gøre følgende:

1. log ind i administrationen
2. klik på disk management eller noget i  den retning
3. KLik formater
4. nu skulle du have formateret din NAS server.

ved ikke om det er sådan man gør det, men jeg kender ikke til Western DIgital, andet end de harddiske der sidder i stationære, og lignende
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2012 - 19:56 #6
ved ike om der står noget her: http://www.wdc.com/wdproducts/library/other/2579-001151.pdf

lukker du lige spørgsmålet