Avatar billede aGrower Praktikant
24. juli 2011 - 11:21 Der er 7 kommentarer

Unlock gammel nokia 6300

Jeg har valgt at købe en brugt gammel 6300 pga. at jeg sender min Iphone ind til rep, og har planer om at sælge den bagefter fordi jeg gider ikke have en mobil jeg skal være så øm over. Jeg købte 6300en af en privat på dba, men da jeg sætter mit sim-kort i og skriver koden står der at den at der er slået telefon begrænsning til, og jeg skal skrive en kode. Hvordan hænger det sammen? Jeg ved godt at en mobil kan være låst, men det burde en gammel nokia da ikke være, også er det da noget sælger burde informere om. Men spørgsmålet er så hvordan jeg får den låst op?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. juli 2011 - 15:01 #2
Avatar billede jjbirk Nybegynder
24. juli 2011 - 15:03 #3
sorry, havet ikke lige set hele john_stigers indlæg :-)
Avatar billede aGrower Praktikant
24. juli 2011 - 16:14 #4
http://www.peters1.dk/ (...) Den side har jeg prøvet, men det virker ikke til en 6300, det er vidst fordi den går ind under kategorien en bb2 telefon.
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
25. februar 2013 - 06:15 #5
Den sikreste og mest pålidelige måde at låse en mobiltelefon er at låse bruge oplåsningskode. Du kan låse din gamle Nokia 6300 også bruge oplåsningskode selv. En unlock kode til en mobiltelefon, kan fås enten hos de respektive netudbyder eller fra enhver tillid til sælger online. For eksempel kan du prøve med http://www.mobile-unlocker.com at få præcis oplåsningskode til en lav pris. Når du har modtaget oplåsningskoden, kan du besøge http://www.mobileunlockguide.com/nokia-6300 at få den gratis trin for trin Frigørelse instruktioner. Held og lykke mate.
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
25. februar 2013 - 06:18 #6
Den sikreste og mest pålidelige måde at låse en mobiltelefon er at låse bruge oplåsningskode. Du kan låse din gamle Nokia 6300 også bruge oplåsningskode selv. En unlock kode til en mobiltelefon, kan fås enten hos de respektive netudbyder eller fra enhver tillid til sælger online. For eksempel kan du prøve med http://www.mobile-unlocker.com at få præcis oplåsningskode til en lav pris. Når du har modtaget oplåsningskoden, kan du besøge http://www.mobileunlockguide.com/nokia-6300 at få den gratis trin for trin Frigørelse instruktioner. Held og lykke mate.
Avatar billede aGrower Praktikant
25. februar 2013 - 09:03 #7
Udmærket svar, det vil jeg helt klart prøve en anden gang, dog har jeg fået den unlocked, kan ikke engang huske hvordan jeg fik det gjort, det er efterhånden lidt tid siden.