Avatar billede kasmort Nybegynder
22. juli 2011 - 13:04 Der er 6 kommentarer

spørgsmål vedr. backup af prógram??

Hej.

Jeg skulle høre om der er nogen der ved om det er muligt at tage et installeret program som f.eks. microsoft office, og pak det sammen som en installation igen??

altså, sådan at jeg kan tage noget software, pak det sammen og installere det på en anden computer?? det er ikke noget særligt software jeg tænker på..

på forhånd tak for hjælpen.

Kasmort
Avatar billede pstidsen Novice
22. juli 2011 - 13:10 #1
Hvorfor ikke bare finde installer'en på nettet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2011 - 13:32 #2
Hvis det er F.eks. Office og andre hvor der normalt er en exe fil der bruges så er svaret nej.der er jo ikke skrevet komandoer i Registreringsdatabasen.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. juli 2011 - 13:35 #3
Jeg vil sige som de andre, nej, men brug installation cder/filer du har til dine programmer i stedet for du kan heller ikke altid forvente at kunne flytte et program fra pc til pc og så forvente at det vil virke..
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2011 - 13:35 #4
det går ikke - men der findes mange 'portable apps' som er færdigt-pakkede programmer, der ikke kræver installation (kan fx køres fra usb-stick - så ligger programmer og deres tilhørende data der (fx thunderbird email))
http://portableapps.com/
http://www.pendriveapps.com/
Avatar billede kasmort Nybegynder
31. juli 2011 - 10:09 #5
okay mange tak for hjælpen.. det var også bare mest af nysgerrighed.

læg lige et svar alle sammen så i kan få point:-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2011 - 10:31 #6
Samler ikke