Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fra 1080p til 720p hvordan ?. rip sub hvordan ?.

har rippet min blueray Enter The Dragon med MakeMKV.
har kun rippet selve filmen fordi min blueray afspiller ikke kan afspille de indbyggede sub filer. men den kan godt afspille dem hvis de har samme navn som filmen og ligger i samme mappe.

er der et program som kan gå ind og rippe undertexterne fra bluerayen ?.

er der et program som kan converte filmen fra 1080p til 720p.

er der et program som kan gøre at de fylder mindre uden at ødelægge kvaliteten altså så en 1080p eller 720p film fylder mindre men har samme kvalitet.

lige efter rip med makeMKV fylder filmen 14GB det burte ku gøres mindre eller ?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2011 - 20:00 #1
har windows 7 64 bit
intel i7-980 CPU
12GB RAM
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2011 - 20:50 #2
ikke nogen der ved hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 00:13 #3
ingen kan svare