Avatar billede johnbr Seniormester
13. juli 2011 - 21:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværksharddisk

jeg har en Macbook pro, en dell XPS 1530 og en Iphone.
jeg overvejer at købe en Sonos S5 istedet for mit gamle stereoanlæg.

Jeg skal bruge en netværksharddisk, som jeg kan spille musik fra på alle mine enheder.

kan en Apple TC bruges, eller er der andet som vil være bedre.

jeg har fået at vide, at det er en god ide med en netværksharddisk, da dataene på min Iphone er for komprimerede og dermed giver dårligere lyd??

Hvordan griber jeg det an?
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
15. juli 2011 - 21:34 #1
Selv har jeg købt en NAS som er sat til routeren, så alt der kan kommunikere med routeren, både trådløst og via kabel kan hente og afspille fra den, og fra de fleste, eller nok fra dem alle der kan du også tilgå dem hvor som helst du er i verdenen bare du har internet, så du f.eks. lige kan lave backup af billederne fra digitalkameraet du lige har taget på din ferie i Rusland eller hvor du nu er :)
Avatar billede johnbr Seniormester
25. november 2011 - 00:37 #2
har fundet en løsning