Avatar billede desist Seniormester
02. juli 2011 - 17:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Backup hotmail

Er der mulighed for at lave backup af sine mail´s i hotmail. Jeg har ikke live essentiel (hvor jeg ved det kan lade sig gøre). Jeg ved man kan installere et program som automatisk gør det, men der må være andre muligheder?
Avatar billede pstidsen Novice
02. juli 2011 - 18:28 #1
Så Download live essentials?? Altså vil du lave backup fra browser??
Avatar billede Oscar560 Novice
02. juli 2011 - 20:58 #2
hvilken mail klient bruger du så?
Outlook og express kan du også lave backup af din mail.
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 10:39 #3
Ja jeg vil lave backup fra browser. Som jeg skrev har jeg ikke live essentials og vil heller ikke have det. (for det er ikke min computer)
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 10:40 #4
Bruger hotmail. Ved godt at man kan fra outlook osv, Men er det muligt at gøre fra sin hotmail?
Avatar billede Oscar560 Novice
03. juli 2011 - 10:54 #5
som jeg kunne læse på deres hjemmeside er der ikke muligt at lave back up igennem browseren, du er nød til at installere windows live, outlook, ekspress osv. for at der er muligt at lager filerne på hdd, og dermed også lave back up.
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 14:50 #6
Ok tak:)...hvordan er det nu man giver point?
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 14:51 #7
det var sådan;)
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 15:07 #8
Ja men hvorfor skal du selv have point? :O

Læs lige reglerne: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 16:31 #9
he he ups. Hvordan giver jeg dig point?
Synes det pointsystem herinde er fuldstændigt ulogisk. Man burde da kunne markere personen man vil give point, og så er den pot ude...
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 16:41 #10
Ja det kan virke ulogisk. Men det er fordi at der KUN kan gives point til et "Svar" og ikke til en "Kommentar". Det du skal gøre nu, står øverst her: www.eksperten.dk/faq#faq-5-3

(Oscar560 skal I HVERT FALD også have point :-))
Avatar billede desist Seniormester
03. juli 2011 - 16:43 #11
Ja det er ham der skal have point..Du skal nu alligevel have tak for hjælpen:)
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 16:45 #12
Du skrev bare "Hvordan giver jeg dig point?" ;)
Avatar billede Oscar560 Novice
03. juli 2011 - 16:55 #13
Det går nok, tror ikke du kan give point igen i dette tråd, husk det bare til næste gang :-)
Avatar billede edin22 Nybegynder
01. januar 2012 - 11:39 #14
Jeg vil råde dig, til at bruge MailStore ...
Læs mere her: http://edinm.dk/back-up-af-e-mails/
Avatar billede desist Seniormester
02. januar 2012 - 10:00 #15
Takker.. Er desværre kun gratis i 30 dage.