Avatar billede HolgerNE Nybegynder
24. juni 2011 - 17:01 Der er 7 kommentarer

Hej Eksperter!

Jeg vil gerne havde en god bærbar til højst 5.000. Jeg vil spille på den men kun de mest normale spil som league of legends, warcraft og Counter strike.
Har i nogle forslag?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. juni 2011 - 17:07 #1
Hvad er normale spil? For der er stor forskel på Counter Strike 1.6 og til Counter Strike Source.. Og at du kun vil give 5k for den gør det endnu mere kompliceret,, så hvis du gider skrive specifikt om du har nogle nyere spil du vil spille på den og skal den være gamer baseret eller blot på de 3 hvor af jeg nok kun kan gå ud fra 2 af dem medmindre der os er flere udgaver af dem ^_^
Avatar billede soerenmj Nybegynder
26. juni 2011 - 13:49 #2
han vil bare gerne have en computer der kan spille det der står der oppe!!
Avatar billede Blueeyez Mester
26. juni 2011 - 14:13 #3
#2 Han skriver: "de mest normale spil som" han har blot vist os 3 navne intet andet.. så ud fra den viden der kan jeg ikke anbefale en pc især ikke når man blot skriver Counter Strike for der er virkeligt stor forskel fra 1.6 - Source og igennem de andre os..
Avatar billede HolgerNE Nybegynder
26. juni 2011 - 21:20 #4
1.6
Avatar billede Blueeyez Mester
26. juni 2011 - 21:56 #5
Okay, nu har jeg søgt en del og her er en ud af 4 som jeg bedømmer til og være god nok: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4399971

Grundet jeg valgte den var dens graffikkort som er lidt bedre end de andres, de var på nogelunde samme pris klasse men denne burde kunne leve op til dine vilkår.
Avatar billede soerenmj Nybegynder
27. juni 2011 - 10:15 #6
Off topic

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede soerenmj Nybegynder
02. juli 2011 - 12:54 #7
Off topic og indholdsløst indlæg

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin