Avatar billede magnusm Nybegynder
01. august 2001 - 13:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hvad er en pop3 collector?

Nogen der har hørt om udtrykket pop3 collector og hvad er det?

Håber i kan hjælpe.

Mvh.

Magnus
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. august 2001 - 13:24 #1
et (server)program som henter post fra 1 eller flere pop3 email konti og så kan man hente det hele fra den, oftest brugt hvis man skal hente fra mange langsomme og ikke gider vente..
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. august 2001 - 13:24 #2
en slags mail-server.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. august 2001 - 13:26 #3
Hvis ikke jeg tager helt fejl, er en pop3 collector en pop3 account der kan samle flere andre pop3\'s.

Et eksempel.

Du har en e-mail account hos 5 forskellige ISP\'er. Normalt ville du være nødt til at opsætte alle 5 konti i din outlook.

Istedet for kan du med en collector account samle dine 5 accounts, så du kun behøver at hente fra denne, for at få alle dine mails hjem.

NanoQ
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. august 2001 - 14:21 #4
Takker for points :-)
Avatar billede magnusm Nybegynder
01. august 2001 - 14:33 #5
selv tak! det er sgu fedt at der er folk som jer der gider svarer så hurtigt på indlægs.

men jeg undrer mig lidt over hvad ideen med en pop3 collector er... kan det ikke være det samme som hvis du selv havde sat dem op i dit outlook. En pop3 collector må vel kun være tilgængelige på mailservere hvor man selv har installeret det? sin egen mailserver eller hvad?