Avatar billede Hans1 Praktikant
10. juni 2011 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udtræk

Hej

Har prøvet at sammensætte denne kode så jeg kan få udskrevet de brugere som har logget ind.

Men jeg får ikke nogle resultater.

Der bliver brugt phpBB's DBAL:
http://wiki.phpbb.com/Dbal

$sql = "SELECT ".$db_table_prefix."Users.Username,".$db_table_prefix."Logins.SignIn
                FROM ".$db_table_prefix."Users INNER JOIN ".$db_table_prefix."Logins
                ON ".$db_table_prefix."Users.User_ID = ".$db_table_prefix."Logins.Login_ID";

$result = $db->sql_query($sql);

while ($row = $db->sql_fetchrow($result))
{
echo $row['Username'];
}
$db->sql_freeresult($result);
Avatar billede Authiel Nybegynder
10. juni 2011 - 12:52 #1
Kan det ikke være fordi at "Logins.Login_ID er det unikke ID for det enkelte login? Og du skal have Brugeres ID fra Logins tabellen?
Avatar billede Authiel Nybegynder
10. juni 2011 - 12:53 #2
Det er bare et gæt, da jeg jo ikke præcist ved hvordan din database ser ud...
Avatar billede Hans1 Praktikant
10. juni 2011 - 12:58 #3
Authiel du har så ret.

Smid et svar så jeg kan kaste point afsted :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
10. juni 2011 - 13:44 #4
KÆFT hvor jeg er god til at gætte :D Her er da et svar :)