Avatar billede euphoria Nybegynder
27. maj 2011 - 20:13 Der er 6 kommentarer

HJÆÆÆÆLP

Lige pludselig virkede mit tastatur på min PC ikke mere
Musen virkede fint med tataturet gad bare ikke

Genstartede lortet men da jeg skulle skive min adgangskode så virkede det stadig ikke

Ved ikk hva fanden jeg skal gøre ;c

Ps: det en stationær
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 20:14 #1
Skift batteriet?
Avatar billede euphoria Nybegynder
27. maj 2011 - 20:23 #2
Kæft hvor mærkeligt!

det virker igen

en eller anden ''Device'' var slettet

Så den installerede den igen da jeg tog den ud af USB'en og i igen

problemet er LØST
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
27. maj 2011 - 20:19 #3
Prøv at sætte tastaturet til en anden usb-port.
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
27. maj 2011 - 20:20 #4
Hvis du har for mange ting sat til usb-portene på kabinettet, så kan det tage for meget strøm, så prøv evt. at sætte det til en af usb-portene på bundkortet.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 22:20 #5
Ok! godt så. Husk lige at lukke spørgsmålet, ved selv at lægge et svar og tage dine points tilbage :-)

Du kan lige så godt lære det nu som senere.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
28. maj 2011 - 08:21 #6
Nogle gange kan det løses ved at, meget simpelt, skifte USB port til en anden. Eller ved at disconnecte dit tastatur fra din USB port og indsætte det igen.