Avatar billede Mickysteen Nybegynder
22. maj 2011 - 04:34 Der er 2 kommentarer

Banner til en internet-annonce

Hej

Jeg skal ha lavet et banner, der kan reklamere for et sportsstævne på nettet.

Kravene er ikke særlig store. Det skal have en specifik størrelse og må max loope 3 gange.

Har råfiler fra en anden grafiker, som dog ikke har haft mulighed for at gøre det færdigt. Så det er bare disse filer der skal tilrettes og færdiggøres.

Deadline for opgaven er hurtigst muligt.

Send mig en mail, hvis det er en opgave du mener at have tid til nu og her og hvad din time-pris er.

Mvh.
Michael
(tlf. 22 61 47 83)
Avatar billede Say-it Nybegynder
24. maj 2011 - 17:08 #1
Hey det kan jeg godt lave til dig. Skriv til mig på info@say-it.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
19. juni 2011 - 16:45 #2
Skal denne ikke lukkes?