Avatar billede Mathias662 Nybegynder
14. maj 2011 - 13:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bruger Kontrol

Hej eksperten.
Jeg har for ikke så lang tid siden købt en ny computer, og bruger nu min gamle som en "familie computer" så mig, og alle familie medlemmer har en bruger. så ville jeg høre om der er nogle der kender et program man kan bruge i windows 7 til at styre alle bruger? jeg ved godt at der er indbygget brugerkontrol, kan ikke li det, og ville gerne høre om et alternetiv?
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2011 - 13:46 #1
Hvad er det du ønsker at styre?
Hvilken Windows 7 version? (home premium, pro, ultimate eller anden)
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
14. maj 2011 - 13:52 #2
windows 7 home premium. Bare jeg kan se deres adfærd, altså hvad de sidder og laver på min computer. og så muligheden for at låse dem ude.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
14. maj 2011 - 14:14 #3
Der er flere omdråder at tjekke hvad folk laver på ens pc.
man kan højreklikke på en fil og kigge på "porperties/egenskaber" og se hvornår filen sidst er redigeret, trykke på "windows knappen + r" og skivve "eventviewer" i søgefeltet, trykke enter og ellers kigge lidt på den. Man kan også gå ind i computerens internetbrowser ind under "historik" og se hvilke websider der er surfet på det sidste stykke tid. der er også mange andre, men forestiller mig det er noget i den stil du tænker på.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
14. maj 2011 - 14:17 #4
Ja. det så rigtig nok, men det ville være en lille smugle mere elegant hvis man kunne få et program til at gøre alle disse ting?
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. december 2011 - 13:50 #5
Undskyld min forsinkede forsinkelse, jeg har fundet et alternativ, så vil i ikke ligge et svar, så jeg kan lukke tråden. Undskyld forsinkelsen...
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. december 2011 - 13:50 #6
Undskyld min forsinkede forsinkelse, jeg har fundet et alternativ, så vil i ikke ligge et svar, så jeg kan lukke tråden. Undskyld forsinkelsen...
19. juni 2012 - 17:49 #7
(Læg selv [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget svar ...)
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
19. juni 2012 - 18:08 #8
svar