Avatar billede Dan Hansen Juniormester
13. maj 2011 - 13:30 Der er 1 løsning

hjælp til kode

Jeg skal lige starte med at sige, at jeg har ikke taget kurser eller noget i hjemmeside programering.

Jeg har rodet lidt rundt med html og derfra fået noget af mit problem til at lykkes.

Jeg har i nedenstående kode, allerede fået fjernet nogle bullets som kom frem - <ul><li> kode!
Nu skal jeg så have koden til at præsentere de to image / flag eller text - på samme linje - måske med et tegn som '/' imellem.

Koden er en del af et plugin til wordpress, hvor man kan vælge sprog på siden og jeg har fået koden sat ind i mit tema, så det valg fremgår i toppen af min header - men som sagt, med valgene på hver sin linje - de skal stå på samme linje!.

link til siden jeg er ved at sætte op: www.jela-global.dk

koden kommer her:
-------------------------------------
// Language Select Code for non-Widget users
function qtrans_generateLanguageSelectCode($style='', $id='') {
    global $q_config;
    if($style=='') $style='text';
    if(is_bool($style)&&$style) $style='image';
    if(is_404()) $url = get_option('home'); else $url = '';
    if($id=='') $id = 'qtranslate';
    $id .= '-chooser';
    switch($style) {
        case 'image':
        case 'text':
        case 'dropdown':
            echo '<div class="qtrans_language_chooser" id="'.$id.'">';
            foreach(qtrans_getSortedLanguages() as $language) {
                echo '<div';
                if($language == $q_config['language'])
                    echo ' class="active"';
                echo '><a href="'.qtrans_convertURL($url, $language).'"';
                // set hreflang
                echo ' hreflang="'.$language.'" title="'.$q_config['language_name'][$language].'"';
                if($style=='image')
                    echo ' class="qtrans_flag qtrans_flag_'.$language.'"';
                echo '><div';
                if($style=='image')
                    echo ' style="display:none"';
                echo '>'.$q_config['language_name'][$language].'</div></a></div>';
            }
            echo "</div><div class=\"qtrans_widget_end\"></div>";
            if($style=='dropdown') {
                echo "<script type=\"text/javascript\">\n// <![CDATA[\r\n";
                echo "var lc = document.getElementById('".$id."');\n";
                echo "var s = document.createElement('select');\n";
                echo "s.id = 'qtrans_select_".$id."';\n";
                echo "lc.parentNode.insertBefore(s,lc);";
                // create dropdown fields for each language
                foreach(qtrans_getSortedLanguages() as $language) {
                    echo qtrans_insertDropDownElement($language, qtrans_convertURL($url, $language), $id);
                }
                // hide html language chooser text
                echo "s.onchange = function() { document.location.href = this.value;}\n";
                echo "lc.style.display='none';\n";
                echo "// ]]>\n</script>\n";
            }
            break;
        case 'both':
            echo '<ul class="qtrans_language_chooser" id="'.$id.'">';
            foreach(qtrans_getSortedLanguages() as $language) {
                echo '<li';
                if($language == $q_config['language'])
                    echo ' class="active"';
                echo '><a href="'.qtrans_convertURL($url, $language).'"';
                echo ' class="qtrans_flag_'.$language.' qtrans_flag_and_text" title="'.$q_config['language_name'][$language].'"';
                echo '><span>'.$q_config['language_name'][$language].'</span></a></li>';
            }
            echo "</ul><div class=\"qtrans_widget_end\"></div>";
            break;
    }

------------------------------------------

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
25. august 2011 - 13:04 #1
lukkes