Avatar billede Simoneee Nybegynder
10. maj 2011 - 13:37 Der er 5 kommentarer

fejlsikret tilstand, hp

Hej eksperten!
Jeg er kommet til, at trykke på et eller andet på en af mine omputere,så den er i fejsikret tilstand. Jeg har prøvet at slå fejlsikret tilstand fra, men den ændrer sig ikke, og det gør at jeg ikke kan gå på internettet, høre musik ovs. på computeren. Ved du, hvad jeg evt. kan gøre, så den holder op med at være i fejlsikret tilstand?

Mvh Simone
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 13:42 #1
Fejlsikker skulle kun køre når man under opstart trykker på F8.
Har du prøvet at se, om en af tasterne hænger?
Hvis det er en bærbar, så prøv at trykke på Fn tasten + f.eks F8.
Avatar billede Blandy Praktikant
10. maj 2011 - 13:43 #2
det burde være nok at genstarte maskinen. Komme den og spørger til hvordan du vil starte din pc, så skal du bare sige start normalt.
Avatar billede Fireaim1 Nybegynder
10. maj 2011 - 13:43 #3
Du skal trykke f8 ca. lige på det tidspunkt, hvor der er talt ram. Hvis du trykker for tidligt kommer du nemlig ind i bios.

Så kan du vælge hvordan den skal starte op.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2011 - 20:05 #4
Noget nyt fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2011 - 23:19 #5
Dropper overvågning.