Avatar billede Thyra Nybegynder
08. maj 2011 - 18:55 Der er 1 kommentar

Sun ONE ASP VBScript runtime (0x800A000D)

jeg er igang med et forum til noget rollespils værk, og når jeg logger ind får jeg denne fejl:

Technical Information (for support personnel)

    * Error Type:
      Sun ONE ASP VBScript runtime (0x800A000D)
      Type mismatch
      /Broderskabet/index.asp, line 91

linjen der er snakke om er denne:

set rs3 = Conn.Execute(SQL)

Jeg kan simpelthen ikke se fejlen... tror efterhånden jeg har stirret mig blind:P

hele indexfilen:

<!-- #include file="Top.txt" -->
<!-- #include file="Hvidsmil.asp" -->
<%
if session("Fuldstatus") = 0 then

strSQL = "SELECT * from Bruger where id=" & session("id") & ""
set rs22 = Conn.Execute(strSQL)

tid = DateDiff("h",""&rs22("Oprettet")&"",""&now()&"")

if int(tid) > 143 then
strsql="update Bruger set Status=1 where id="& session("id") &""
conn.execute(strsql)
session("Fuldstatus") = 1
End if
'response.write tid
End if

klannavn = rsklannavn("klannavn")

sql="select count( * ) as Antal from Bruger where klan = "& int(session("klan")) &" and Godkendt = 'Ja'"
set rs3 = Conn.Execute(sql)

response.write "<font size=""6"">Velkommen til "&klannavn&"´s side</font><br><br>"

strSQL = "SELECT * from Raids where klan = "& int(session("klan")) &" order by Dato"
set rs = Conn.Execute(strSQL)

if rs.eof then
Response.write "Der er ingen spilletider besluttet lige for tiden.."

else

do until rs.eof

  tidspunkt = replace(rs("kl"),".",":")
  StartDato = ""&rs("dato")&"-2006 "&tidspunkt&":00"

  tid = DateDiff("n",""&StartDato&"",""&now&"")
tid = tid / 10

tureduskalha = int(tid) + 200
if tureduskalha > 200 then
response.write "<font size=""3"" color=""red""></font><br>"
elseif tureduskalha < 1 then
response.write "<font size=""3"" color=""red""></font><br>"
else
'response.write "<font size=""3"" color=""black""> <i>"& tureduskalha &"</i> </font><br>"
End if

If rs("Fjende") <> "" then

Fjende = rs("fjende")

else

Fjende = "Ikke angivet"

End if

response.write "<font size=""4"">Næste spillegang "&rs("UgeDag")&" den "&rs("Dato")&" kl "&rs("kl")&" i "&Fjende&"</font><br>"

SQL2 = "SELECT * from Raidtilmeldinger where raid = "&rs("id")&" and Stamme = "& int(session("id")) &""
set rs2 = Conn.Execute(SQL2)

if rs2.eof then

Response.write "Lige nu har du ikke meldt om du kommer eller ej<br>"

else

Response.write "Lige nu har du meldt at du "& rs2("Udmelding") &"<br>"

End if
%>
<input type="submit" value="Jeg kommer" onclick="java script:location.href='Omkommer.asp?svar=Ja&Raid=<%=rs("id")%>'">
<input type="submit" value="Jeg kommer Ikke" onclick="java script:location.href='Omkommer.asp?svar=Nej&Raid=<%=rs("id")%>'">
<br>
<%

rs.movenext
Loop
End if

SQL = "SELECT Faellesbesked.Besked, Faellesbesked.Dato, Faellesbesked.Fra, Bruger.id, Bruger.Stammenavn FROM Faellesbesked INNER JOIN Bruger ON Bruger.id=Faellesbesked.Fra where Faellesbesked.klan = "& session("klan") &""
set rs3 = Conn.Execute(SQL)
response.write "<table bgcolor=""#C0C0C0"" border=""0"" bordercolor=""#003300"" width=""70%"" height=""50%"">"
response.write "<tr height=""1%""><td><font size=""4""></font></td></tr>"
response.write "<tr width=""100%"" height=""90%"" align=""left"" valign=""top"" bgcolor=""black""><td><font size=""3"" color=""White"">"& smiley(rs3("Besked"))&"</font></td></tr>"
response.write "<tr height=""1%""><td><font size=""2""><i></i></font></td></tr>"
response.write "</table>"

Conn.Close
Set Conn = Nothing
%><!-- #include file="Bund.txt" -->
Avatar billede Thyra Nybegynder
13. maj 2011 - 20:39 #1
slet ingen som kan hjælpe???