Avatar billede tobrukDk Novice
05. maj 2011 - 19:57 Der er 1 løsning

Problem med IMovie (Imac)

Det er sådan at jeg har lige fået en Imac Computer 21,5 og jeg har prøve at lave nogle sjov video bare sådan for at prøve det men hver gang jeg skal prøve at "Importer" og der efter klik på ; film, Der efter klik på "Importer" så siger den sådan her;

"Der er ikke noget at importere.

Du har valgt at importere et bibliotek, Der ikke indeholder film, som kan importeres. Vælg et andet BiBliotek eller arkiv."

Kan kun klik på "Ok",

Kan problem være at jeg ikke har opgivet mit serienummer eller vara nummer til mac eller hvad kan det være??
Avatar billede tobrukDk Novice
05. maj 2011 - 21:30 #1
har løst problem!..