Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. maj 2011 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Just Cause 2 fryser?

Hej.
har købt Just Cause 2, men har det problem med at vilkårligt når jeg spiller så fryser den billedet men selve spillet forsætter, bare uden billedet.
kan ikke gøre andet end at lukke spillet og starte alt det forfra jeg har lavet.
nogle der har en idé?

specifikationer:
windows 7 enterprice sp1 32-bit
http://speccy.piriform.com/results/gOXDPsljNg15zrvM26Vjc0a
her står vist alt i har behov for at vide i linket.
vis i vil have mere så bare sig til og hvad, så skal i få det.
Avatar billede Raketheone Nybegynder
04. maj 2011 - 19:50 #1
Hej Zetto123.

prøv at kør en scan hos http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

og se hvad den siger

Mvh Rake
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. maj 2011 - 19:58 #2
den siger jeg er over det hele.
der er intet galt der.
Avatar billede Raketheone Nybegynder
04. maj 2011 - 20:00 #3
Har du prøvet at skrue ned for grafikken i Options, evt helt ned på low og så prøv at spille. Hvis spillet kører fint på low/medium, så må det være fordi computeren ikke kan klare høj opløsning
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. maj 2011 - 21:18 #4
okay vil prøve det. men der burte ikke være nogle problemer med min computer for at kunne trække det. vis du prøver at se linket jeg sendte med står der info om min computer.
men prøver alligevel din idé
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. maj 2011 - 22:25 #5
hmm du har ret jeg har spillet i lang tid nu uden et eneste problem. bare surt det skal være så dårlig grafik :(
Avatar billede zetto123 Nybegynder
04. maj 2011 - 22:27 #6
hmm put et svar ind pointe tilhører dig :)
men har du også en idé til hvad jeg kan gøre for at spille i 1080p igen uden den fryser?
og hvis det er noget jeg skal købe hvad skal jeg så købe?
Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. maj 2011 - 14:02 #7
lukker.