Avatar billede tyfon Nybegynder
22. april 2011 - 13:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Slette historik vista

Hej.
Når jeg begynder at skrive i søgefeltet(lige over start)begynder der straks at poppe op med navne på programmer og filer jeg tidligere har arbejdet med.Noget af det mener jeg også skulle være slettet fra mappen, men der gives besked om at det ikke eksisterer.
Jeg har prøvet at slette i min ie9( sat markering samtlige 6 steder.)Jeg har slettet historik'en i min firefox også.Brugt ccleaner og atfcleaner, men det vender hele tiden tilbage. Kan nogen hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2011 - 15:14 #1
Brug evt. pil ned så ordet er markeret -> tryk på delete
Avatar billede tyfon Nybegynder
22. april 2011 - 15:56 #2
Jeg kan slette det meste undt. nogen som bliver ved med at være der.
Der kommer navne på programmer, links og meget andet, når jeg begynder at skrive bogstaver som de indeholder. Hvordan stopper man det så det ikke kommer igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 17:48 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
22. april 2011 - 18:49 #4
Citat: Brugt ccleaner og atfcleaner........
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 19:03 #5
Ups det står der jo også. Sorry
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 20:17 #6
Index.dat Wiever?
http://download.cnet.com/Index-dat-Analyzer/3000-2144_4-10564321.html
Er ikke helt sikker derfor spørgsmålstegn.
Avatar billede tyfon Nybegynder
23. april 2011 - 08:06 #7
Jeg har lige prøvet med index dat wiewer, men den er ikke brugbar i operativsystemet (vista)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2011 - 09:22 #8
Avatar billede tyfon Nybegynder
23. april 2011 - 12:38 #9
Jeg havde prøvet med eraser og ncleaner til at slette et par fastlåste filer. Det er tilsyneladende lykkes, efter flere forsøg.
Jeg har lige prøvet med index. dat analyzer, men den siger, at der ikke er filer at tilføje.Jeg havde lavet en scanning hvor den finder en del som jeg markerer,men jeg kan ikke komme videre før jeg lukker denne rude, og så er markeringerne væk igen.
Det er måske kun mapper der ikke indeholder noget mere, fordi jeg har kørt igennem med ncleaner tidligere? Eller bruger jeg analyzer forkert.
Desuden kan jeg herefter ikke scanne med min bullguard mere ved at højreklikke på en fil, da den ikker viser sig, men den kører på proceslinien.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2011 - 12:42 #10
Vil det sige du har fået problemet af vejen med Eraser og ncleaner?
Avatar billede tyfon Nybegynder
23. april 2011 - 13:26 #11
Ja, hvad angår de enkelte fastlåste filer kan jeg ikke umiddelbart finde dem igen, så jeg formoder de er væk.
De andre tidligere besøgte steder og filer kan jeg også slette, en efter en,men jeg vil gerne undgå det kommer igen. Enkelte bogstaver eller søgeord i feltet-så kommer der nogen tidligere brugte frem, det jeg gerne vil undgå.
Jeg har en formodning om jeg skal ind i startmenuen-egenskaber og ændre nogen indstillinger, men det bliver senere, da jeg ikke har tid lige nu. Men tak for råd til nu.
Avatar billede tyfon Nybegynder
23. april 2011 - 22:06 #12
Ncleaner eller eraser fik de vanskelige filer til at forsvinde, så herved fandt jeg løsningen selv.