Avatar billede Bjerregaaard Nybegynder
21. april 2011 - 10:11 Der er 2 kommentarer

Min 15/15 Fiber svarer til 56k Modem! HJÆLP

alløj, jeg har en 15/15 fiber forbindelse, lavede en tråd om det igår men kan altså ikke finde den.

Nå, men det gik ud på at mit internet var rigtigt langsomt, mens de andres computere køre som de skal.

Jeg bruger trådløst adapter af mærket ASUS 802.11g 54Mpbs
og p.t føler jeg, at jeg har en 512/256 forbindelse,

men hvis jeg tager den gamle bærbar kører den fint 15/15, endda lidt mere.

Jeg har formateret og geninstalleret windows, da jeg selv troede det var en virus som jeg ikke kunne finde. men da det ikke hjalp var det her min eneste udvej.

det skal siges jeg har en stationær computer, og har windows 7 som OS

På forhånd mange tak

MVH Søren Bjerregaard

Ps. har prøvet med kabel og det er det samme, har også op til flere gange tested på tdc's hastigheds test uanse hvad jeg gør er der intet der yder mit internet
21. april 2011 - 10:35 #1
Pssssst: Du kan altid se dine egne oprettede spørgsmål ved din profil ->
www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Bjerregaaard

Hvad siger/skriver
http://hastighedstest.tdc.dk/
???
Avatar billede lenny_dk Nybegynder
21. april 2011 - 11:11 #2
Hej

Jeg har ikke noget bud på en løsning men firmaet der har leveret din fibernet forbindelse har helt sikkert et center der overvåger nettet og løser problemer med fibernetforbindelserne. Har du prøvet at ringe til dem? Centrene er døgnbemandede.

Lenny