Avatar billede kajverner Nybegynder
15. april 2011 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

explore

hej jeg har problemer med explore melder fejl næsten hver gang jeg søger hvad er mit problem? kører vista 32 bit
Avatar billede ImIntoTech Nybegynder
15. april 2011 - 12:33 #1
Prøv at gå i "Start" --> "Kør" og skriv:

iexplore.exe -extoff

Virker det nu? Hvis ja, så har du et add-on der laver en fejl i Internet Explorer. Du skal finde det add-on der laver fejlen og slå det fra. Slå f.eks. alle add-ons til og slå derefter én fra ad gangen, indtil fejlen ikke opstår længere. Du administrerer add-ons under (i Internet Explorer 9, engelsk) "Manage add-ons" under dine indstillinger.
Avatar billede kajverner Nybegynder
16. april 2011 - 18:28 #2
hej igen tror det virker. mange tak
16. april 2011 - 19:00 #3
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]
[...]

---
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester