Avatar billede scouzer Nybegynder
14. april 2011 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RFID læser med Java

jeg skal lave et program i java som skal kunne læse med en RFID, jeg ved bare ikke rigtig hvor jeg skal starte. nogen der har et bud på hvor jeg kan begynde.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
14. april 2011 - 12:37 #1
ja lav et program der kan sige "Hello World!".

Derefter læser du op på objekt orienteret programmering - design og mønstre.

Når det basale er på plads, finder du kodeeksempler hvor Java taler med Seriel eller USB porten på en computer.

Så læser du dig RFID scanners API.

Så koder du en interface der kan tale med dette API og det bagvedlæggende programmel.

Så sætter du det til at kommunikere med RFID scanneren.

Så sætter du interfacet til at kommunikere med det bagvedlæggende programmelet.

så udfører du tests, tests og atter tests.
Avatar billede scouzer Nybegynder
21. april 2011 - 19:16 #2
okay, 1000 tak for hjælpen
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
21. april 2011 - 22:47 #3
velbekommen
Avatar billede quiw Nybegynder
14. juli 2011 - 00:48 #4
Prøv eventuelt phidgets:
http://www.phidgets.com/products.php?category=14&product_id=2002

- Der er allerede givet kodeeksempler, og er super let at arbejde med.