Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
06. april 2011 - 16:30 Der er 4 kommentarer

Mobilt bredbånd og trådløs internet giver kun periodevis

Hejsa alle
jeg mangler lige et tip. Jeg har installeret mobilt bredbånd "connect it" og jeg har også alm trådløs internet. Det er meget sjældent at det trådløse internet virker, hvis jeg lige har brugt mobilt bredbånd, også selvom jeg genstarter computeren op til flere gange. Jeg har forbindelse med "siden kan ikke vises" kommer op hver gang.

Det er ligesom om, at der er et eller andet som skal nulstilles el. lign. Nogle som kan hjælpe mig med svaret :-)
PÅ forhånd 10000 tak
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
06. april 2011 - 16:46 #1
Du siger at når maskinen er genstartet el. forbindelsen afbrudt til det mobile bredbånd, så får du siden kan ikke vises, er du der koblet på et trådløst netværk?
Kan du så se de forskellige netværk der er tilgængelige omkring dig?
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
06. april 2011 - 17:02 #2
ork ja og jeg kan se signalstyrke og status
Når jeg er på mobilt bredbånd kan jeg se at tiden går altså hvor længe jeg har været på.
Men der kommer ingen sider frem, ligegyldigt hvad jeg skrive i adressefeltet
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
08. april 2011 - 22:09 #3
Hvilket styresystem kører du?

Kan du lukke connect it og logge på dit trådløse internet?
Avatar billede Jettelp1 Nybegynder
17. maj 2011 - 23:50 #4
hejsa
Jeg har fået løst mit problem. ved ikke lige hvordan det gik for sig. Men nu virker det... tak for jeres indlæg. Er ikke helt sikker på det med pointene... Skylder jeg nogle til jer?