Avatar billede webopgaver Nybegynder
28. marts 2011 - 19:08 Der er 1 kommentar

Dynamiske værdier fra code-behind filen til min graf (Chart)

Jeg bruger Visual Studio 2010 C#

Jeg ønsker at genkalde værdier som returneres fra min code-behind fil til labels i min kode. Hvordan kan jeg kalde disse værdier ?

Lidt kode udpluk som illustrere mit behov:
--------------------------
<Points>
  <asp:DataPoint AxisLabel="Nuværende" XValue="1" YValues="***Her ønsker jeg at hente den returnerede værdi i min labe*****" />
-----------------------------

<asp:Label ID="lblValue4" runat="server"></asp:Label>

  lblValue4.Text = objFutureValue.Calculate4(Double.Parse(Ydelse.Text), Double.Parse(Loebetid.Text), Double.Parse(Rente.Text)).ToString("#,###");

lblValue4.Text returnere et beløb som jeg ønsker at bruge som værdi på min Y-akse i min graf. Hvordan gør jeg dette ?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
28. marts 2011 - 21:54 #1